کد خبر 1095023
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
نوبخت نمایه

معاون رئیس‌جمهور گفت: دولت خبیث آمریکا قصد داشت که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مشاهده نکند و قصد دخالت در امور را داشتند.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت در  جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سفرهای استانی با دو هدف انجام می‌شود که نخست برای دیدار و تشریح مسائل و مشکلات و مطالبات و خواسته‌های مردم است که بین مسئولان منعکس می‌شود. تمامی مطالبات و خواسته‌هایی که از سوی مسئولان استان بیان شد، حرف‌های مردم و مطالبات آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید:

فضائلی: نه شرقی و نه غربی، به‌ معنای عدم تعامل با کشورهای شرق و غرب نیست

فهرست دشمنی های آمریکا به روایت محسن رضایی +عکس

وی گفت: سال گذشته در جریان سفر، حدود ۱۷ طرح و پروژه مشخص شد که بار مالی آن طرح‌ها ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۱۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به احداث ۲۴۴۰ واحد مسکونی تصریح کرد: در این استان به‌لحاظ ظرفیت‌هایی که دارد باید سرمایه‌گذاری انجام شود، همت ما بر این نیست که سرمایه‌گذاری در مناطقی که بازدهی زیادی داشته باید انجام شود بلکه ما براساس عدالت کار انجام می‌دهیم، به این معنا که به مکان‌هایی که کمتر توجه می‌شده باید بیشتر رسیدگی کرد. علاوه بر تعهدات سال گذشته امروز ۱۰۰۰ واحد مسکن دیگر برای استان در نظر گرفته شد.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه "برنامه‌ای برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری داریم"، اضافه کرد: ایشان در آغاز سال ۹۹، خدمتگزاران مردم را به جهش تولید رهنمون کردند که از سازمان برنامه و بودجه خواسته شد که برای جهش تولید برنامه‌ریزی کند.

ببینید:

فیلم/ روایت ظریف از خباثت آمریکایی‌ها در جنگ تحمیلی

نوبخت ادامه داد: برای هر استان برنامه‌ریزی برای اینکه جهش تولید کند صورت گرفت که برای استان چهارمحال و بختیاری ۴۶ پروژه در نظر گرفته شد که با دقت می‌توانیم جهش در تولید را در استان فراهم کنیم. ۱۷ طرح و پروژه در حوزه صنعت، طرح کشاورزی و ۹ پروژه در حوزه خدمات است که باید در این استان انجام شود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی است، بیان کرد: مردم باید باید در اقتصاد مردمی جمهوری اسلامی، تمام فعالیت‌ها و مباحثی را که مربوط به سرمایه‌گذاری است انجام دهند، تجهیز این منابع از سوی بخش دولتی و غیردولتی انجام می‌شود که اعتبار این طرح‌ها ۲۲۶۴ میلیارد تومان است.

معاون رئیس جمهور گفت: همان‌طور که سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای در راستای مسکن محرومان انجام شد امسال ۱۰۰۰ واحد دیگر با اولویت افراد زیرپوشش کمیته امداد و روستاییان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دولت  خبیث  آمریکا قصد داشت که جمهوری اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مشاهده نکند و قصد دخالت در امور را داشتند که امروز فلاکت آن‌ها قابل مشاهده است و این طور نیست که آمریکا بتواند کشور را به زمین بزند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه خبیث‌ترین دولت جهان تصمیم دارد ایران را زمین بزند، گفت: کسانی که قرار بود تابستان داغ را برای ایران بسازند امروز به فلاکت افتاده‌اند.‌در سال‌های گذشته ایران خشن‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و با وجود اینکه پای آمریکا و تحریم بر گردن اقتصاد ایران است، اقتصاد هنوز نفس می‌کشد.

‌نوبخت تاکید کرد: دولت در این شرایط سعی کرد تا منابع مالی حقوق کارمندان، بازنشستگان، همسان‌سازی حقوق کارگردان، خرید گندم و طرح‌های عمرانی کشور را به موقع تامین کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    7 1
    اولا لطف کنید دلیل اقامت نزدیکانتون تو همین کشور خبیث رو بگید دوما بعد ۷ سال هزینه دادن از جیب ملت و نابود کردن هسته ای و فضایی تازه فهمیدید آمریکا خبیثه رهبری که از اول گفت به آمریکا و اروپا اعتماد نکنید کاشکی میشد مسئولینی رو که با تصمیمات اشتباه شون به کشور ضربه میزنند رو محاکمه کرد
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    کلا یانکی یعنی خبیث و به هیچ وجه نباید بهش اطمینان کرد. هروقت یه یانکی حرف میزنه یعنی دروغ میگه و از قدیم گفتن یانکی خوب فقط یانکی مرده هست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس