عسل یکی از خوراکی‌هایی است که به دلیل خواص بسیاری که دارد، روز به روز به طرفداران و مصرف کنندگان دائم آن افزوده می‌شود. محبوبیت عسل به حدی رسیده است، که تا وقتی شخصی سرما می‌خورد به او شربت عسل را تجویز می‌کنیم؛ وقتی با مشکلات پوستی مواجه می‌شویم، سریع سراغ درست کردن ماسک‌های خانگی با عسل می‌رویم؛ یا حتی برای داشتن هضم راحت‌تر از ترکیب عسل و زنجبیل استفاده می‌کنیم.

تنها وقتی می‌توان از تمام این تجویزها نتیجه گرفت، که از عسل طبیعی استفاده کرد و آن را در سبد خرید خود قرار داد. عسل گرما دیده و استرلیزه شده هیچ‌یک از خواص عسل برای این بیماری‌ها را ندارد. خاصیت عسل برای گلودرد، افزایش سیستم ایمنی بدن، کاهش التهاب، درمان سرطان، التیام زخم و سوختگی و صدها خاصیت دیگر عسل، تنها زمانی اثر دارد که عسل طبیعی مصرف شود.

تقریبا می‌توان گفت که تا چند سال پیش، کسی دغدغه مطمئن بودن از عسل طبیعی را نداشت. به فروشگاه می‌رفت و مطمئن از خرید خود، عسل طبیعی را می‌خرید و به خانه برمی‌گشت. چند سالی می‌شود که در میان فروشندگان و خریداران عسل، صحبت از تقلبی بودن و طبیعی بودن عسل می‌شود. شاید تشخیص عسل طبیعی از تقلبی برای همه سخت باشد و در مواقعی از خریدمان نیز مطمئن نباشیم.

اما امروزه، تکنولوژی و فضای آنلاین این کار را برای همه راحت کرده است. علاوه بر اینکه خرید آنلاین جای خریدهای فیزیکی را گرفته است، نوع اطلاع رسانی و ارائه مدرک توسط وب‌سایت‌ها، می‌تواند شما را از خرید عسل طبیعی مطمئن کند.

وب‌سایت دهچی همان جایی است که با خیال راحت و با اطمینان می‌توانید از آن عسل طبیعی بخرید. با خرید عسل طبیعی از سایت دهچی، دیگر نیازی نیست که خیلی در زمینه عسل مهارت داشته باشید و بتوانید عسل طبیعی را از تقلبی تشخیص دهید.

سایت دهچی

وب‌سایت دهچی، به طور خاص به فروش عسل طبیعی پرداخته است. دهچی با هدف کم کردن مسیر رسیدن عسل طبیعی از دست زنبوردار به دست مشتری، کار خود را آغاز کرد. خرید عسل از زنبور دار یعنی اینکه دیگر کسی در این مسیر به عنوان واسطه عمل نمی‌کند و قیمت عسل همان قیمت واقعی محصول است. همچنین با خرید عسل از زنبور دار، که همگی آنها توسط دهچی با وسواس انتخاب و محصول نهایی آنها توسط دهچی آزمایش شده است، می‌توانید مطمئن باشید که خواص عسل طبیعی را دریافت کنید.

با سر زدن به وب‌سایت دهچی به آدرس http://www.dehchi.com می‌توانید، با داستان این زنبورداران آشنا شوید و بدانید که عسل توسط چه کسی برداشت شده و به دست شما رسیده است.

دهچی با وسواس تمام زنبورداران را انتخاب می‌کند؛ عسل را از آنها دریافت می‌کند؛ پس از انجام آزمایش‌های بسیار روی عسل آنها، در مورد فروش آنها تصمیم می‌گیرد. شما می‌توانید در وب‌سایت دهچی برگه آزمایش مربوط به عسلی که زنبوردار ارائه می‌دهد را ببینید و به صحت کار دهچی پی ببرید.

برای دهچی رسیدن به عدد کیفیت بالا در محصولات ارائه شده توسط زنبوردار بسیار اهمیت دارد. در دهچی بنا بر این است که عدد کیفیت به دست آمده از آزمایشات بسیار بالاتر از حد مجاز در محصولات شرکتی و فروشگاهی باشد، تا مصرف کننده به ازای پولی که پرداخت می‌کند محصولی طبیعی و مقوی دریافت کند.

خرید عسل طبیعی از سایت دهچی

همان‌طور که عنوان کردیم، یکی از اهداف دهچی حذف واسطه هنگام خرید عسل طبیعی است. زنبوردار سال‌ها وقت خود را برای تولید محصولی طبیعی می‌گذارد و حتی روزها و شب‌ها از کندوها مراقبت می‌کند. زمانی که واسطه کار فروش را انجام دهد، زنبوردار مجبور است محصول خود را به قیمتی بسیار پایین به فروش برساند.

دهچی با حذف تمام این واسطه‌ها، زنبوردار را به حق واقعی خودش می‌رساند. زنبوردار به امکاناتی نظیر، بسته بندی و فروش آنلاین دسترسی ندارد و امکان انجام آن را نیز ندارد. دهچی این مشکل را نیز برای زنبوردار حل کرده است. دهچی بعد از آزمایش عسل تولید شده توسط زنبوردار های منتخب خود، آنها را به بهترین و زیباترین شکل بسته بندی می‌کند و در وب‌سایت خود برای فروش می‌گذارد.

کار دهچی دلالی نیست و تنها به عنوان رابطی میان زنبوردار و مصرف کننده عمل می‌کند. فاصله بین مصرف کننده و زنبوردار، باعث به وجود آمدن محصولات تقلبی شده بود و دیگر کسی به عسل طبیعی اطمینان نداشت.

کار اصلی دهچی حمایت از زنبوردار و همچنین ارزش قائل شدن برای خوراک مشتری است. دهچی تنها کاری که می کند این است که به زنبوردار هویت کاری بدهد و محصول او را به صورت آنلاین در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

اگر شما نیز دوست دارید در چرخه خرید عسل طبیعی از زنبوردار قرار بگیرید و همچنین دوست دارید شما نیز جزء افرادی باشید که از زنبوردار حمایت می‌کند، برای خرید عسل طبیعی به سایت دهچی سر بزنید. دهچی می‌خواهد که شما با خرید عسل طبیعی از وب‌سایت‌اش تجربه‌ای جدید و همچنین سالم داشته باشید.

منبع: وب سایت دهچی

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدجعفرکاظمی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    0 0
    آقای دهچی همه میگویند مگه نه ؟ چگونه باید مطمئن شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس