کد خبر 116840
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹

این روزها دعوای اصلاح طلبان که هنوز در توهمات فتنه 88 سیر می کنند با آنهایی که سعی می کنند با شرایط جدید واقع بینانه تر برخورد کرده و از قافله عقب نمانند، بالا گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران، پس از شرکت سید محمد خاتمی رئیس بنیاد باران و جمعی از اصلاح طلبان در دور اول انتخابات نهم و تغییر موضع افرادی چون خزعلی و مسعود بهنود و دعوت به شرکت در انتخابات در دور دوم ، طرفداران تند روی فتنه 88 با حمله به طیف مصلحت اندیش این جریان آنان را به باد فحش و ناسزا گرفته اند.
در جدیدترین این فحاشی ها و انتقاد ها نسبت به اصلاح طلبان ، " فریبا داوودی مهاجر " عضو مرکز بررسی های استراتژیک دوران اصلاحات که در دور اول با تحریم انتخابات و حضور پر شور مردم طعم تلخ شکست مفتضحانه ای را چشیده است ، با انتشارو تأیید مطلبی به قلم نیک آهنگ کوثر در صفحه فیس بوکش ، اصلاح طلبان را بیماران روانی نامید!

در این متن وي كه همراه ديروز دولت اصلاحات بود با اشاره به اینکه امثال خاتمی و موسوی در دوره مدیریت خودشان از بزرگترین سانسور چی ها بوده اند تفکر اصلاح طلبی را تفکری خواند که در آن هدف وسیله را توجیه می کند !

این مشاور دولت اصلاحات می نویسد : " هر وقت رسانه‌هایی را می بینم که به رهبران اصلاح‌طلب و هاشمی رفسنجانی به خاطر منافع سیاسی نوعی «مصونیت» سیاسی بخشیده‌اند، حس می‌کنم اصلاح‌طلبان نیاز به یک اصلاح‌ ساختاری دارند.

وی در ادامه با حمایت از رضا پهلوی و حمله به اصلاح طلبان آنان را بیماران روانی نامیده و نوشته است : " وقتی با برخی از دوستان اصلاح‌طلب و تعدادی از روزنامه‌نگارانی که وام‌دار این گروه هستند حرف می‌زنم، احساس می‌کنم از یک بیماری روحی/روانی مزمن رنج می‌برند!

یکی از کاربران در زیر این مطلب فریبا داوودی مهاجر به اشاره به نویسنده اصلی این متن اظهار می دارد : " خود نیک آهنگ کوثر باید از ارتباطش با مهدی هاشمی و جیره خواری از ایشون بگه تا نوبت به باقی جماعت برسه".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس