کد خبر 1094119
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
گفتگو بدون تعارف باروح الله زم

چرا روزنامه الیاس حضرتی اصرار دارد اعترافات مستند "زم" را زیر سوال ببرد؟ آیا ارتباطی میان اعتماد و آمدنیوز وجود دارد؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

روزنامه اعتماد با استناد به عناصر ضد انقلاب نوشته؛ علی رضوانی چون با "زم" (مدیر آمد نیوز) مصاحبه کرده، بازجو است(!) این کانال پس از تحریک به آشوب، تا مرز آموزش ساخت بمب و ترور پیش رفت. چرا باید یک روزنامه مدعی اصلاح طلبی از بازداشت و اعترافات مدیر کانال تروریستی دستپاچه شود؟

چرا روزنامه الیاس حضرتی اصرار دارد اعترافات مستند "زم" را زیر سوال ببرد؟ آیا ارتباطی میان اعتماد و آمدنیوز وجود دارد؛ چنان که قبلا هم برخی همکاران اعتماد، پس از فرار از کشور به BBC و رادیو فردا و... پیوستند؟ نقش آقای آشنا این وسط چیست که ادعایش مستند اعتماد شده؟ او نگران چیست؟

حضرتی و آشنا با مستندات خیانت شبکه متصل به آمدنیوز چه می کنند؟ آنها اظهارات زم پس از انتخابات 96 در گفت‌وگو با یکی از عناصر ضدانقلاب را چگونه توجیه می کنند که درباره حمایت از [...] گفت "ما تحلیل داشتیم. آن حمایت برای افزایش ناکارآمدی و رساندن کشور به نقطه جوش بود.

حتی اگر مصاحبه اخیر زم را بازجویی تصور کنیم، با رفاقت اختیاری و ادامه دار آقای حضرتی با مفسد بزرگ اقتصادی (شهرام جزایری) چه کنیم؟ این هم کار بازجوها و صحنه سازی است؟!

براستی نقش "حضرتی" ها (فراکسیون ائتلافی امید در مجلس دهم) در زمینه انباشت ناکارآمدی دولت و رساندن کشور به نقطه جوش چه بود؟ چرا وزرای بی کفایت یا مسئله داری مانند آخوندی و زنگنه را بر گرده مردم نشاندند و نگاه داشتند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • سینا مهدوی IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    27 1
    اون قسمت از مصاحبه که گفت نمیتونم اسم مسئولان دانه درشت که با من در ارتباط بودن رو بگم چون از من شکایت میکنن یعنی اینکه این آدم هنوز امید زنده موندن داره حالا چه توسط دادگاه و چه فرار ضمنا داد و بیداد اصلاحات چی ها اصلا مهم نیست خیلی هاشون همسفره نتانیابو هم بودند زم که عددی نیست
  • محمد IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    29 1
    شما که میدونید اینها ماموریتشان رساندن مملکت به نقطه جوشه معطل چی هستین؟
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
      7 2
      منظورت از شما دقیقا کیاست؟ اون موقعی که بعضی از مردم آب از لب و لوچه شون آویزون بود که به این آقای بنفش رای بدن، حتی معطل شنیدن دلسوزی ها و هشدارها نشدن و کار خودشون رو کردن.
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    8 3
    بدجوری رسواتون کرد
  • پ IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
    1 0
    گفتی نقطه جوش فکر کردیم شبکه جوش میگی
  • CH ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    2 0
    روح الله زم آقازادست. نگران اینه که همدستاش و بقیه اصلاح طلبها لو برن.
  • CH ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
    8 0
    روح الله زم، مسیح علینژاد و... اینها همشون سرخود عمل نکردن و نمی کنن. با تمام شواهد و قرائن، یه رسانه انقدر پر انشعاب نمیشه مگر اونکه سرسلسله برنامه دانه درشتها باشن. شک نکنید زمانیکه جناب ازغدی گفت چهل سال هست که همین مسئولین میخوان انقلاب رو سرنگون کنند و مردم نگذاشتن، درست گفتن. بله رذلهای اصلاح طلب همیشه با خودشون میگن : انقلاب ارثیه و مهر و موم شده پشت قباله بابامونه. ملت کی باشن و حالا میخوایم از جمهوری اسلامی ایران، اسلامی رو از دنباله بندازیم و چند تا خَرکَله رو میندازیم جلو. اصلاح طلب= بر انداز، دزد، خیانتکار به اخلاقیات و عرفیات جامعه، طراح حجاب اختیاری، کاسه لیس و برق بِندازِ کفش آمریکا، بساز بفروش کار در شهرهای بزرگ، قطع کننده جنگلها و ویلا ساز و... لعنت بر دزدهای اصلاح طلب. به کوری چشمشون آرزوهاشون ناکام می مونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس