کد خبر 1093669
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

در زمانه کنونی ،برای موفقیت در تولیدی پوشاک و عمده ابتدا باید یک خریدار موفق بود.پس یک خریدار موفق باید بداند که در چه فصلی چه نوع پوشاکی مورد استفاده مردم خواهد بود. نوع پوشش بانوان نکاتی رو در مورد شخصیتش بازگو می کند و در این میان پوشاک ، کیف و کفش نیز دارای اهمیت است.

نوع پوشش بانوان نکاتی را درمورد شخصیتش بازگو می کند. و ست کردن پوشاک ،کیف و کفش زنانه بخش مهمی از زندگی بانوان را شامل می شود. برای اینکه بتوانید پوشاک، کیف و کفش را به به درستی و هم چنین مقرون به صرفه  انتخاب کنید، بهتر است ابتدا نکات مهم ست کردن پوشاک کیف و کفش را بدانید و همچنین اطلاعاتی را هم در مورد نحوه خرید پوشاک عمده و مقرون به صرفه بودن آن کسب کنید.

چگونه پوشاک و کیف و کفش خود را متناسب با موقعیت هماهنگ کنیم:

برای مثال وقتی ما به دانشگاه می رویم ، از کیف و کفش اسپرت استفاده می کنیم  و زمانی که به عروسی می رویم از کیف و کفش های غیر رسمی و کمی براق استفاده می کنیم.

ا

نمونه ست شده کیف و کفش

و یا زمانی که  به یک مهمانی  مهم می روید،یک کیف کوچک غیر رسمی انتخاب می کنید ه‌اید و حالا نوبت به انتخاب کفش پاشنه بلند رسیده است.و حتما باید از اصول استفاده از کفش پاشنه بلند آگاهی داشته باشید. مسلما اگر آگاهی ما در این زمینه کافی نباشد، حتی اگر کفش های پاشنه بلند ما زیبا باشد ، مهمانی خوبی نخواهیم داشت.

در سال های گذشته ،وقتی از خرید پوشاک، کیف و کفش صحبت می شد ، هماهنگی و یا ست کردن آنها با هم اهمیت زیادی داشت .ولی امروزه استفاده از کیف و کفش های غیر همسان توصیه می شود. این روزها می‌توانید یک کیف قرمز  را با کفش آبی همراه کنید یا یک کفش قهوه ای را با کیف کرم رنگ هماهنگ کنیم. نکته مهم این است که ما بدانیم چگونه این رنگ ها را باهم هماهنگ کنیم.

هماهنگی  پوشاک ،کیف و کفش طرح‌دار باغیر  طرح‌دار

یکی از نکات جالب این ست کردن پوشاک ،کیف و کفش ، استفاده از کیف و کفش طرح‌دار است. امروزه اگر بخواهیم ظاهر شک و جذاب تری داشته باشیم ، بهتر است طرح کیف و کفشمان با هم یکی نباشد. یکسان بودن رنگ‌ها و تفاوت بین طرح‌ها زیبایی بیشتری برای ظاهر شما ، ایجاد می‌کند. نکته مهم این است که وقتی کیف و کفش طرح‌دار هستند بهتر است مانتو ساده و نهایتا روسری طرح‌دار انتخاب شود.

یک قانون عجیب برای جوان‌ترها

امروزه، ایده های جالبی  برای ست کردن پوشاک، کیف و کفش وجود دارند؛ ولی و از جالب ترین آنها ، این است کهبرای انتخاب رنگ کیف سراغ رنگ یقه لباستان بروید. با استفاده از این روش رنگ هایی کنار هم قرار میگیرند که ظاهرا با هم سنخیتی ندارند؛ اما تفاوتشان باعث زیبایی‌شان می‌شود. کفش آبی و کیف سرمه ای در این دسته قرار می‌گیرد.

هماهنگ کردن کیف و کفش با پوشاک زنانه می تواند موضوع هیجان انگیز و در عین حال ، کمی دشوار باشد که با رعایت چند نکته ساده میتوانید به راحتی کفش و کیف و لباس تان را ست کنید و خوشتیپ هم  باشید.

هماهنگ کردن کیف، کفش و پوشاک اگربه درستی انجام شود استایل شما را زیباتر میکند اما اگر در هماهنگ کردن آن دچار اشتباه شوید با اینکه جوان هستید ،ولی شبیه پیرزن ها خواهید شد.

نمونه کفش های اسپرت و مجلسی

اگر بخواهید استایل جذاب تری داشته باشید باید این قانون را رعایت کنید، کیف و کفش های ساده باید با لباس های پر از نقش و نگارست شوند از طرفی دیگر کفش های طرح دار و کارشده  بهتر است با لباس ها ساده ست شوند.

حتی اگر شما کفش های زیبایی داشته باشید اما اگر با موقعیت  شما هماهنگی نداشته باشند و نتوانید آن ها را ست کنید زیبایی آن ها از بین میرود. مثلا کفش پاشنه بلند شیک را نمی توانید برای محل کار انتخاب کنید یا یک کتانی ساده   برای جشن و مجالس مناسب نیست اما اگر هر کدام برای مکان  مناسب خود انتخاب شوند، فوق العاده زیبا هستند.

هر رنگ کیف و کفش با چه رنگ  پوشاک :

    کفش مشکی: کفش مشکی با انواع پوشاک قابل هماهنگ شدن است به جز پوشاک رنگارنگ.

    کفش قهوه ای: پوشاکی به رنگ کرم، استخوانی، قهوه ای، سفید با کفش قهوه ای به خوبی ست میشوند.

    کفش سفید: با کفش سفید فقط پوشاکی  به رنگ روشن و رنگارنگ می توانید بپوشید.

    کفش طوسی: پوشاک  صورتی، مشکی، سفید و طوسی به کفش طوسی نیاز دارند.

    کفش طلایی: پوشاکی  به رنگ سفید، مشکی، قرمز را می توانید با کفش طلایی ست کنید

و اما نکات قابل توجه در رابطه با  پوشاک عمده

اگر ما قصد داشته باشیم که در فروش و پخش  پوشاک عمده موفق باشیم در ابتدا باید یک خریدار موفق باشیم.

و می خواهیم  نکاتی را در مورد فروش و پخش پوشاک عمده یادآوری کنیم و باید بدانیم  که ، شخصی که تصمیم می‌گیرد مشتری‌ها در قفسه‌های فروشگاه  چه چیزهایی را ببیند خود ما هستیم ، پس مهم است که بدانیم:

در هر فصل چه نوع پوشاکی مورد استفاده مردم خواهد بود.

برای فروش و پخش پوشاک عمده، شما باید یک فصل زودتر لباس‌های مورد نظر را خریداری کنید، پس باید بدانیم  که در فصل آینده چه چیزی مورد توجه مردم  قرار خواهد گرفت. مثلا در فصل پاییز باید به دنبال خرید و یا تولید کاپشن و پوشاک عمده ضخیم و گرم باشید.

فروش پوشاک عمده لباس را با نام هایی مانند بنکداری  یا پخش پوشاک عمده هم می شناسند . این کسب و کار دارای اصول خاصی می باشد ، ولی در عین حال درآمد خوب دارد. بنکداری های  پوشاک عمده در واقع  واسطه میان تولیدی ها و فروشندگان جزئی می باشند و به طور معمول با مصرف کننده سر و کار دارند. شاید بسیاری از افراد به فکر تاسیس یک بنکداری  پوشاک عمده افتاده باشند ولی به دلیل سوالاتی که  برایشان وجود دارد ، این فعالیت را از حذف کرده و به فعالیت های دیگر مشغول شده اند.

نکات مهم

و اکنون به نکات قابل توجه ای  که به موفقیت در بنکداری پوشاک عمده کمک می کند ، به صورت مختصر اشاره می کنیم :

    انتخاب پوشاک عمده ی مطابق نیاز و جدید  جهت عرضه  به مشتریان

    بالا بردن آگاهی سطح علمی در مورد تجارت پوشاک عمده با مطالعه

    یادگیری هر چه بیشتر و تخصصی تر نسبت به پوشاک عمده مورد ارائه

    ایجاد رابطه و همکاری با پخش ها و بنکداری های مرتبط با  پوشاک عمده

    امضای اسناد یا فاکتور توسط مشتری در هنگام معامله حتی مشتری های معتمد یا آشنایان

و دوری از فروش امانی لباس عمده

.

نمونه ای از نحوه چینش پوشاک عمده

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبری US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    0 0
    بسیار عالی .لطفا مطالب بیشتری در مورد خرید از عمده فروشی ها مخصوصا خرید از سایت ها معتبر انتشار بدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس