کد خبر 1091945
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
جیمی

جیمی واردی با شکستن یک رکورد با پیراهن لسترسیتی مزد وفاداری‌اش به روباه‌ها را گرفت.

به گزارش مشرق، در روزی که لسترسیتی موفق شد با ۲ گل کریستال‌پالاس را شکست دهد جیمی‌ واردی مهاجم این تیم موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به‌ثمر برساند و رکورد جدیدی را ثبت کند. جیمی با گلی که زد وارد کلوپ صدتایی‌های لیگ برتر شد. او اکنون با ۱۰۰ گل زده در لیگ برتر همراه با پیراهن لسترسیتی درس عشق و وفاداری را به نسل جدید بازیکنان فوتبال می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ویژگی‌های برترین مهاجمان تاریخ فوتبال+عکس

شهرت با لستر
داستان شهرت واردی برمی‌گردد به درخشش با لستر و قهرمانی تاریخی این تیم در لیگ جزیره. واردی فصل را با گمنامی شروع کرد اما در پایان آقای گل شد و توانست مرد اول فوتبال جزیره شود. پیراهن تیم ملی انگلیس‌ و بازی در دو تورنمنت معتبر جام ملت‌های اروپا و جام جهانی‌ کمترین پاداش او بود. قیمتش در مارکت چندین برابر افزایش یافت و به تیم‌های بزرگ لینک شد.

درس وفاداری
واردی از تیم‌های بزرگی همچون رئال‌مادرید پیشنهاد داشت و حتی در مقطعی سخت مورد توجه آرسنال بود. او اما راه جدایی ریاض محرز، هری مگوایر و انگولو کانته را پیش نگرفت و در لستر ماندنی شد تا امروز با پیراهن این تیم یکصدمین گل خود را جشن بگیرد.

۲۰۵ بازی
جیمی واردی این ۱۰۰ گل را در ۲۰۵ بازی برای لسترسیتی در لیگ برتر به ثمر رساند تا تقریباً به طور میانگین‌ در هر ۲ بازی یک گل را به ثبت برساند.

پاداش وفاداری جیمی

در رتبه ۲۹
واردی اگرچه ۱۰۰ گله شد اما کم نبودند بازیکنانی که در لیگ برتر چنین رکوردی را جشن گرفتند. شاید بد نباشد بدانید واردی بیست و نهمین بازیکنی بود که موفق شد ۱۰۰ گل در جزیره به ثمر برساند.

جایگاه شانزدهم
افتخار واردی این است که چنین آماری را از ابتدا تا انتها در یک تیم ثبت کرده است. آماری که او را بین بازیکنانی که در یک تیم به این رکورد رسیدند در جایگاه شانزدهم نشان می‌دهد.

آقای گل فعلی
واردی با ۳۳ سال سن هنوز هم در اوج است و می‌درخشد. او هم‌اکنون با ۲۰ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است و نقش مهمی در رساندن تیم به رتبه سوم جدول داشته است. جالب است او تا ۲۵ سالگی در لیگ‌های فوتبال انگلیس بازی نکرده بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس