کد خبر 1087276
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
ویژگی‌های برترین مهاجمان تاریخ دنیا‌ی فوتبال+ عکس

ویژگی‌های مهم بهترین مهاجمان تاریخ دنیای فوتبال را در گزارش زیر بررسی کرده ایم.

به گزارش مشرق، مهاجمان فوتبال نقش تعیین کننده‌ای در برتری تیم‌های خود دارند. یک مهاجم با گلزنی خود راه پیروزی تیمش را هموار می‌کند. در طول تاریخ مهاجمان مطرحی در دنیای فوتبال ظاهر شدند که هر کدام یک ویژگی خاص نسبت به سایر مهاجمان داشتند. در ادامه گزارش ویژگی‌های برترین مهاجم تاریخ دنیای فوتبال را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

این حرکت خشم مسی را برافروخت +عکس

ویژگی‌های برترین مهاجمان تاریخ دنیای فوتبال + عکس

از نگاه نشریه سان انگلیس کیلیان امباپه ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن قدرتمندترین و با تکنیک‌ترین پای راست مهاجمین تاریخ فوتبال را دارد. این بازیکن افسانه ای، پیش از رسیدن به سن ۲۱ سالگی توانسته است ۱۱۶ گل به ثمر برساند. کریستیانو رونالدو ستاره تیم فوتبال یوونتوس در اظهار نظری جالب درباره این بازیکن گفته است که امباپه برترین بازیکن حال حاضر و ستاره آینده دنیای فوتبال است.

برترین چپ پای تاریخ فوتبال

قوی‌ترین پای چپ مهاجمان فوتبال به لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا تعلق دارد. این بازیکن تاکنون ۷۰۰ گل به ثمر رسانده است. لیونل مسی در زدن ضربه‌های آزاد با پای چپ، مهارتی خاص دارد. این بازیکن برترین زننده ضربات آزاد در میان معتبرترین لیگ‌های اروپایی است.

سخت کوش‌ترین مهاجم تاریخ فوتبال

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس قوی‌ترین قلب و قدرت درونی را در میان برترین مهاجمان تاریخ دارا است. این بازیکن به دلیل سخت کوشی خود توانسته به بالاترین سطح فوتبال دنیا برسد و فاتح رقابت‌های مختلف شود. رونالدو زمانی که در تیم فوتبال منچستر یونایتد بازی می‌کرد از سوی بازیکنان این تیم تحت فشار بود، اما با سخت کوشی خود درس بزرگی به این بازیکنان داد.

ویژگی‌های برترین مهاجمان تاریخ دنیای فوتبال + عکس

گری لینکر که یکی از برترین مهاجمان تاریخ فوتبال انگلیس است از غریزه بالایی برخوردار بوده است. این بازیکن در بازی‌های مختلف با استفاده از غریزه ذاتی، برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کرده است. گری لینکر به دلیل غریزه ذاتی اش در لیست منتخب مهاجمان ما قرار می‌گیرد. این بازیکن در ۸۰ بازی ملی توانست ۴۲ گل به ثمر برساند.

جیمی واردی بازیکن تیم فوتبال لستر سیتی نفر بعدی این لیست است. این بازیکن با گام‌هایی بلند و سریع بسیاری از مدافعان را جا گذاشته و گلزنی می‌کند. واردی اکنون با ۱۹ گل در صدر جدول گلزنان لیگ جزیره ایستاده است. او در این فصل ۷۳ درصد از موقعیت‌های گلزنی خود را به ثمر رسانده است.

مارکو فان باستن یکی از اسطوره‌های تاریخ فوتبال هلند به دلیل استفاده از ظریف کاری‌های فوتبالی، نفر بعدی این لیست است. فان باستن در دوران بازی حرفه‌ای خود برای تیم‌های فوتبال آژاکس آمستردام و تیم آث میلان بازی کرد و موفق شد ۲۱۸ گل برای این تیم‌ها به ثمر برساند.

فرصت طلب‌ترین مهاجم تاریخ

توماس مولر بازیکن تیم فوتبال بایرن مونیخ فرصت طلب‌ترین مهاجم تاریخ فوتبال است. حضور این بازیکن در طول بازی شاید به چشم تماشاگران فوتبال نیاید، اما اگر مدافعان هر تیمی لحظه‌ای از او غفلت کنند این مهاجم پاسخ آن‌ها را با یک گل می‌دهد. اکثر گل‌های مولر با فرصت طلبی از اشتباهات حریفان به ثمر نشسته است. مولر با فرصت طلبی خود، عنوان آقای گلی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را از آن خود کرد.

ویژگی‌های برترین مهاجمان تاریخ دنیای فوتبال + عکس

رونالدو نازاریو ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید، به دلیل داشتن قدرت بدنی بالا در میان مهاجمان، در لیست ما جا می‌گیرد. این بازیکن در طول دوران ورزش حرفه‌ای خود بارها مصدوم شد، ولی پس از مصدومیت با قدرت بیشتری به کار خود ادامه داد. بسیاری از کارشناسان فوتبال این بازیکن را به عنوان با استعدادترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌شناسند. نازاریو با ۱۶۷ گل، رکوردار گلزنی در میان بازیکنان زیر ۲۱ سال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس