برخورد سختگیرانه برای استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى از امروز

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: برخورد سختگیرانه در استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز تشدید می‌شود.

به گزارش مشرق، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال تأکید رئیس جمهور و شهردار تهران مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در همه اصناف، ادارات و ناوگان عمومی سطح شهر، از امروز برخورد سختگیرانه‌تری از سوی شهرداری در ناوگان حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد.

هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است. 

بیشتر بخوانید:

ماسک N۹۵ نزنید

مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تأکید بر مصوبه دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام می‌کند، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان مورد توجه است و از امروز ( یکشنبه ١٥ تیر) سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی های شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنا بر این اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممانعت می‌شود، از این‌رو  از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس