کد خبر 1085043
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تبعیت از پروتکل‌ها در مترو نیست

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران طی دو ماه نمی‌توانست ظرفیت حمل و نقل عمومی را گسترش دهد، گفت: با تعداد موجود وسایل حمل و نقل عمومی امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تبعیت از پروتکل‌ها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره برخی از موضوعات مطرح شده در جلسه مجمع نمایندگان استان تهران و شهردار پایتخت اظهار داشت: بارها مدیریت شهری تهران اعلام کرده که با تعداد موجود وسایل حمل و نقل عمومی امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تبعیت از پروتکل‌ها وجود ندارد و ستاد ملی مقابله با کرونا نیز به این موضوع توجه داشته و ما انتظار داشتیم که بتوان‌از ظرفیت‌های دولت در جهت توسعه حمل و نقل عمومی استفاده کرد.

وی افزود: اگر قرار است که همه مکان‌ها بازگشایی، خدمات لازم در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در اختیار شهروندان گذاشته شود همچنین همه فعالیت‌ها به روال عادی بازگردد نیازمندیم که حمل و نقل عمومی را تقویت یا متوقف کرده و یا زمان استفاده از حمل و نقل عمومی را برنامه ریزی و زمان بندی شده در نظر گیریم.

بیشتر بخوانید:

عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مترو

حکایت "پلاسمافروشی" کرونایی‌ها و یک ابتکار پرماجرا

خیز تهران برای ورود به وضعیت قرمز کرونا

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری تهران طی دو ماه نمی‌توانست ظرفیت حمل و نقل عمومی را گسترش دهد، گفت: در ماه‌های اخیر تنها محل استقرار مسافر و راننده در تاکسی‌ها جداسازی شد و همه اتوبوس‌ها و قطارهای مترو نیز به صورت مداوم ضدعفونی می‌شوند. همچنین استفاده از ماسک را در مترو اجباری کردیم.

وی بیان داشت: اینکه گفته شود شهرداری با اجرای طرح ترافیک به دنبال منابع مالی بوده، کم‌لطفی است چرا که ما هم معتقدیم نباید فعالیت‌ها به حالت عادی باز می‌گشت و اگر برنامه‌ای برای بازگشت فعالیت‌ها به حالت عادی بود باید ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی را افزایش می‌یافت.

نژاد بهرام خاطرنشان کرد: از طرفی نیز شهرداری تهران اجرای طرح ترافیک را به صورتی در نظر گرفته که قبل از ساعت ۸ کارکنان و کارمندان بتوانند به صورت رایگان وارد محدوده طرح و به محل کار خود برسند و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ نیز خروج افراد از طرح به صورت رایگان امکان پذیر است و این مساله یعنی شهرداری به سلامت شهروندان توجه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    امکان فیلتر کردن یا خاموش کردن تهویه چطور
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    گل پسرم کاناداس. برا همین امکان فاصله گذاری نیست آره؟ مرگ بر تمام مسئولین دوتابعیتی نفوذی
  • US ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    معنای اجباری بودن در کشور ما با معنای اون در جهان تفاوت داره.... اجباری یعنی مسی بدون ماسک در مترو نباید باشه و اگر باشه جریمه و برخورد بشه... قانون می زارید سفت و سخت اجراش کنید.
  • وطن پرست DE ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    از دید شما امکان انجام هیچ کاری نیست. اولا می تونید نتناسب با ظرفیت ادمها رو سوار کنید. دوما می تونید واگن های دوچرخه رو ایجاد کنید. اینجوری مردم با استفاده از دوچرخه ایستگاه های پرترافیک رو رد می کنن و در ایستگاه های کم ترافیک به همراه دوچرخه سوار می شن. هوا هم که خوبه. شما لیبرال ها حتی نمی تونید برف رو بی خیابون ها رو انجام بدید چه برسه به این کار. کلا عرضه هیچ کاری رو ندارید و لی حقوق نجومی می گیرید.
  • امیر IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    از شما که کاری بر نمیاد، به نظرم اسم یک خیابون رو فاصله گذاری اجتماعی بگذارید! همین از شما بر میاد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس