کد خبر 1090636
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
کتاب جان بولتون

بیش از ۷۸۰ هزار نسخه از کتاب جنجالی مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در هفته اول به فروش رفته است.

به گزارش مشرق، کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید، هفته گذشته بیست و سوم ژوئن منتشر شد. 

بیشتر بخوانید:

کتاب جان بولتون: ترامپ گفت «کار ترکیه را تمام کن» / اردوغان چگونه مقابل تحریم‌های آمریکا تسلیم شد/ آیا پوتین از حملات اسرائیل به مواضع ایران در سوریه خبر داشت؟ +عکس و فیلم

کتاب جان بولتون: آیا پوتین خواهان خروج ایران از سوریه بود؟/ چرا بولتون دلش نمی‌خواست ترامپ را با پوتین در یک اتاق تنها بگذارد؟+عکس و فیلم

به نوشته وبگاه «هیل»، در هفته اول فروش این کتاب، ۷۸۰ هزار نسخه از آن به فروش رسیده و «سیمون و شاستر»، ناشر این کتاب در آستانه رسیدن به فروش یک میلیون نسخه از آن هستند.

هیل همچنین نوشت، با این میزان فروش، این کتاب در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های «روزنامه نیویورک تایمز» و فروشگاه آنلاین «آمازون» قرار گرفته است. 

این وبگاه خبری همچنین نوشت، کتاب خاطرات بولتون از لحاظ فروش در هفته اول هنوز به کتاب «وفاداری بیشتر» نوشته «جیمز کومی»، رئیس سابق اف‌بی‌آی نرسیده، اما همچنان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دوران ترامپ است.

بیشتر بخوانید:

نباید این کتاب‌ها را خیلی جدی بگیریم!

طبق گزارش‌هایی جان بولتون برای کتاب خاطرات خود، ۲ میلیون دلار پیش پرداخت داده است.  

بولتون، در کتاب خاطرات خود به جزئیات در مورد ۱۸ ماه فعالیت در کنار دونالد ترامپ و افشاگری علیه وی پرداخته است. 

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در این کتاب که عنوان «اتاق حادثه» را برای آن انتخاب کرده نوشته تنها دغدغه دونالد ترامپ، پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکاست.

بولتون پیش از انتشار کتاب خود در رسانه‌های مختلف مکرراً ظاهر شد و چندین مصاحبه داغ را انجام داد که تیتر یک اخبار رسانه‌ها شدند. 

وزارت دادگستری آمریکا در تلاش برای جلوگیری از انتشار این کتاب به دادگاه شکایت کرده بود که این کتاب «به طور مناسب برای انتشار بررسی نشده است».

اما در حالی که دولت  ترامپ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع از انتشار کتاب افشاگرانه بولتون شود، «رویس لامبرت» قاضی منطقه‌ای آمریکا شنبه هفته گذشته برای انتشار این کتاب چراغ سبز نشان داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس