کد خبر 1090584
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
ترامپ نمایه

شبکه اجتماعی توئیتر یکی از توئیت‌های تصویری رئیس جمهور آمریکا را حذف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که یکی از توئیت‌های تصویری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را پس از دریافت شکایتی از سوی نشریه نیویورک تایمز مبنی بر نقض حق نسخه برداری، از صفحه خود حذف کرده است.

بیشتر بخوانید:

توییت جنجالی ترامپ که برای کاخ سفید دردسرساز شد

بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، ماجرا از آنجا آغاز شد که ترامپ روز ۳۰ ژوئن توئیتی را منتشر کرد که در پس زمینه تصویری از ترامپ، این عبارت نوشته شده است: در واقع آن‌ها به دنبال من نیستند، به دنبال تو هستند، من فقط سر راه قرار داشتم.

این در حالیست که پس زمینه این تصویر را یکی از عکاس‌های روزنامه نیویورک تایمز گرفته بود که به همراه مقاله‌ای درباره ترامپ در دوران نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری، طی سپتامبر ۲۰۱۵ چاپ شد.

این شبکه اجتماعی هم با حذف توئیت ترامپ به جای آن این پیام را نوشته است: این تصویر در پاسخ به گزارشی از سوی دارنده حق چاپ آن، برداشته شده است.

بیشتر بخوانید:

حمایت ترامپ از «قدرت سفیدپوستان» در توییتر

گفتنی است، شبکه اجتماعی فیسبوک هم پیشتر پُستی از ترامپ که دو کودک خردسال را نشان می‌داد، حذف کرده بود؛ زیرا والدین کودکان از انتشار این عکس شکایت کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، درگیری رئیس جمهور آمریکا با توئیتر پیشتر نیز روی داده بود. کاخ سفید در پاسخ تهدید کرد که شبکه‌های اجتماعی را کاملاً کنترل خواهد کرد و یا کاملاً خواهد بست.

توئیتر پیشتر هم ویدئوی رئیس جمهور ایالات متحده را با یک نشانه هشدار ویژه مبنی بر اینکه فایل دستکاری شده است، ضمیمه کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس