کد خبر 1086669
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا امروز در پیامی توئیتری برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت پستی را یک تقلب انتخاباتی خواند.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، امروز در دو پیام توئیتری از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به صورت پستی انتقاد کرد.

ترامپ در یکی از پیام‌های توئیتری خود ضمن انتقاد از برگزاری این انتخابات از طریق پست نوشت، کشورهای خارجی و دیگران، برگه‌های رأی را در این انتخابات پر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

سندرز: مردم دارند می‌فهمند که ترامپ شیاد است

خشم ترامپ از حضور اندک هوادارانش در «تالسا»

وی در این پیام‌ نوشت: «تقلب انتخاباتی ۲۰۲۰: میلیون‌ها برگه‌ رأی پستی توسط کشورهای خارجی و دیگران چاپ خواهد شد. این یک رسوایی در زمان ما خواهد بود!»

ترامپ پیش از این پیام به نقل از «ویلیام بار» پیامی دیگر را در صفحه اجتماعی توئیتر خود منتشر کرد و برگزاری انتخابات به صورت پستی را فاجعه‌ خواند.

وی در این توئیت نوشت: «بار: برگه‌های رأی پستی "قطعاً سرآغازی برای تقلب (انتخاباتی) است".»

ترامپ در ادامه نوشت: «این (برگزاری انتخابات پستی)، فاجعه زمان ما خواهد بود. برگه‌های رأی پستی به تقلب انتخاباتی منجر خواهد شد.»

این اظهارات در حالی از سوی دونالد ترامپ مطرح شده که درباره برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از طریق پست تردیدهایی وجود دارد.

این در حالی است که دموکرات‌ها از این طرح بدون اجبار حضور مردم در محل رأی‌گیری استقبال کرده‌اند اما ترامپ مکرراً از رأی‌گیری از طریق پست انتقاد کرده است و جمهوری‌خواهان نیز متعهد شده‌اند که از برگزاری و افزایش رأی‌گیری‌ها به صورت پستی در ایالت‌های مهمی مانند میشیگان، مینه‌سوتا و دیگر ایالت‌های کلیدی در انتخابات، جلوگیری کنند.

ترامپ پیش از این نیز، روز بیست و ششم ماه مه در توئیتی مدعی شده بود که رأی‌گیری پستی در انتخابات پیش‌روی آمریکا به تقلب گسترده منجر خواهد شد.

شبکه توئیتر نیز برای نخستین بار در اقدامی با افزودن اخطاری به یکی از توئیت‌های ترامپ امکان راستی‌آزمایی آن را فراهم آورد.

وی در این پیام توئیتری نوشته بود: «... صندوق‌های پستی سرقت می‌شوند، برگه‌های رأی جعل و حتی به طور غیرقانونی چاپ می‌شوند و به طور جعلی امضا می‌شوند...»

توییتر در واکنش به این پیام، برچسبی به را به انتهای این پیام با عنوان «حقایق مربوط به رای به صورت پستی را دریافت کنید.» اضافه کرد که کاربران را به مقالات خبری درباره ادعای ترامپ هدایت می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    1 0
    چقد شبیه نوکرهای داخلیش هست ( اصلاح طلبان)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس