کد خبر 1090131
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

به هیچ وجه نمی توان برای فعالیتی مثل کاشت مو، تنها یک متد خاص را در نظر گرفت. تا امروز روش های زیادی برای این فعالیت ابداع شده و هر کدام از این روش های نوین نیز، چیز تازه ای به این فرآیند اضافه کرده اند. در حقیقت روش انجام دادن کاشت مو، دیگر مثل سابق محدود نیست و حالا بسته به شرایط هر فرد، یک روش خاص برای او در نظر گرفته می شود.

خیلی از افراد برای کاشت طبیعی مو تصمیم می گیرند اما نمی دانند که باید چه روشی را برای انجام این کار مد نظر قرار دهند. آن ها معمولا این انتخاب را به طور کامل به کلینیک های زیبایی واگذار می کنند اما این تصمیم، چندان درست و منطقی نخواهد بود.

پس از آن که برای کاشت مو تصمیم گرفتید، باید به کلینیکی مراجعه کنید که بتواند روش های متفاوتی از این فرآیند را برای شما ارائه کند. پس از آن نیز باید با شناخت نسبی متد های مختلف، مطمئن شوید که بهترین و ایده آل ترین تصمیم برای شما گرفته خواهد شد.

کلینیک هلیا به عنوان یکی از پیشگامان فعالیت های زیبایی در کشور، همواره بر این باور بوده که استفاده از تکنولوژی های نوین و دستگاه های جدید، نقش موثری در بهبود کیفیت فعالیت های زیبایی دارند. در نتیجه شما می توانید با مراجعه به کلینیک، از آخرین متد های علمی برای کاشت مو و کاشت ابرو برخوردار شوید و مزایای روش های نوین کاشت را با بیشترین تاثیر و کم ترین عارضه جانبی تجربه کنید.

چطور بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنیم؟

انتخاب صحیح متد کاشت مو، به عوامل مختلف و متفاوتی بستگی دارد. در حقیقت اینکه الگوی ریزش مو در سر شما چگونه است، میزان طاسی در سر شما دقیقا چقدر است و همچنین بانک موی شما در چه وضعیتی قرار دارد، همگی می توانند نقش مهمی در انتخاب روش نهایی برای انجام این فعالیت ایفا کنند.

این پزشک متخصص است که می تواند در این زمینه با مشورت خود شما و بررسی شرایط، بهترین تصمیم را بگیرد. او به واسطه تجربه و مهارتی که طی سال ها به دست آورده، به خوبی می داند که کدام متد برای شما بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

در کلینیک تخصصی هلیا ابتدا شرایط شما به دقت مورد بررسی قرار می گیرد تا با توجه به مسائل مختلف، ایده آل ترین متد برای شما انتخاب شود. کلینیک هلیا بر خلاف بسیاری از مراکز زیبایی، تنها قادر به ارائه روش های سنتی کاشت طبیعی مو نیست و جدید ترین متد های کاشت مو در ایران و جهان را به صورت انحصاری به شمار ارائه می کند.

در این کلینیک با حضور کادر پزشکی مجرب، پزشک متخصص و همچنین جدید ترین دستگاه های موجود در دنیا، کاشت طبیعی مو و ابرو برای شما به شکلی مطلوب و استاندارد صورت خواهد گرفت.

کاشت مو به روش DHI

کاشت مو به روش DHI همان کاشت موی مستقیم است. در این روش، فولیکول ها پس از استخراج از بانک مو، مستقیما روی سر شما قرار می گیرند و دیگر نیازی به ایجاد کانال برای کاشت آن ها نخواهد بود.

از مزایای مهم این روش، این است که پزشک می تواند حین کاشتن گرافت ها تسلط کاملی روی جهت، عمق و زاویه آن ها داشته باشد. برداشت گرافت ها در این روش با یک ایمپلنتر بسیار کوچک صورت می گیرد. در نتیجه جای زخم یا خراش روی سر و بدن شما باقی نمی ماند و دوران نقاهت پس از سپری کردن این متد، بسیار کوتاه خواهد بود.

به دست آوردن موهایی متراکم، نتایجی کاملا طبیعی، عدم احساس درد و امکان انجام این فرآیند با بانک موی نه چندان قدرتمند، از امتیاز های ویژه کاشت مو به شیوه DHI محسوب می شوند. در ایران کلینیک تخصصی هلیا اولین مرکزی بوده که اقدام به کاشت مو با این شیوه کرده است. یک شیوه بسیار امن و مطمئن که نتایجی فوق العاده به همراه دارد و عارضه جانبی خاصی را نیز برای افراد به وجود نمی آورد.

کاشت مو به روش میکروگرافت

به وجود آمدن کم ترین میزان جراحت و بالا ترین میزان رضایت، معمولا با انتخاب متد میکرو گرافت در کاشت مو برای شما رقم خواهد خورد. کاشت مو به روش میکروگرافت، پیشرفته ترین روش کاشت طبیعی مو به شمار می رود و می تواند بیشترین تراکم مو پس از کاشت را روی سر شما رقم بزند.

در این متد که به تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیز رسیده است، برداشت گرافت های مو با هولدر های اتوماتیک در سایز بسیار کوچک صورت می گیرد تا جای زخم و خراش روی سر یا بدن فرد باقی نماند. سپس این گرافت ها در دستگاه میکروایمپلنتر آماده می شوند و در نهایت با پانچ هایی با ضخامت بسیار کم، روی سر افراد قرار می گیرند. به دست آوردن ظاهری بسیار طبیعی، حاصل استفاده از این متد برای پیوند مو محسوب می شود.

در گذشته کشور ترکیه، تنها کشوری بود که در منطقه خاورمیانه اقدام به کاشت مو با این متد می کرد. گاهی دیده می شود که افراد برای کاشت مو به شیوه میکروگرافت از ایران به ترکیه سفر می کنند اما کلینیک تخصصی هلیا، اولین مرکز زیبایی در ایران بود که زیر نظر دکتر حمیدرضا خراسانی، کاشت مو به روش میکروگرافت را برای افراد متقاضی ارائه کرد. این روش پس از چندین سال تحقیق و دریافت مدارک تخصصی در سمینارهای خارجی، برای اولین بار در ایران به کلینیک هلیا تعلق گرفت.

کاشت ابرو به شیوه میکروگرافت

از تکنیک میکروگرافت در حال حاضر به عنوان بهترین متد برای کاشت مو و ابرو نام برده می شود. کاشت ابرو به طور کلی حساسیت فراوانی دارد و باید به دقیق ترین شکل ممکن انجام شود. چرا که اگر این اتفاق صورت نگیرد، شکل نهایی ابروها پس از کاشت بسیار ناامید کننده و نامطلوب خواهد بود.

در کاشت ابرو به شیوه میکروگرافت بدون استفاده از ابزار جراحی و جای برش، از پانچ های کوچک و دستگاه های نوین استفاده می شود. این کار موجب می شود که هم دقت فرآیند افزایش پیدا کند، هم گرافت ها شانس بیشتری برای زنده ماندن و سالم بودن داشته باشند و هم آثار جانبی بسیار محدودی برای افراد به وجود بیاید.

روش میکروگرافت مطمئن ترین و نتیجه بخش ترین روش برای کاشت ابرو و کاشت طبیعی مو به شمار می رود. این روش در کلینیک تخصصی هلیا، در شرایطی استاندارد و کنترل شده برای شما صورت می گیرد.

راهکارهای کاشت موی موفقیت آمیز

برای آن که کاشت مو و کاشت ابرو را به شکل موفقیت آمیز پشت سر بگذارید، توجه به چند نکته ضروری به نظر می رسد.

در درجه اول، انتخاب کلینیک بسیار مهم است. شما باید کلینیکی را برای این فعالیت ها در نظر بگیرید که از روش های نوین و تکنیک های به روز استفاده می کند و همچنین تجهیزات کافی را نیز در اختیار دارد. همچنین در آن کلینیک فعالیت هایی مثل کاشت ابرو و مو، حتما باید توسط پزشک متخصص و مجرب صورت بگیرد.

پس از آن، انتخاب یک متد مناسب ضروری خواهد بود. معمولا متد ها هر چقدر که مدرن تر باشند، نتایج بهتر و آثار جانبی کمتری دارند.

نکته مهم بعدی نیز، رعایت دقیق نکات مراقبتی از گرافت ها پس از کاشت مو خواهد بود. توجه به این نکته نیز برای سپری کردن یک کاشت موی موفقیت آمیز، بسیار ضروری به نظر می رسد.

در کلینیک تخصصی هلیا با رعایت تمامی موارد و در نظر گرفتن شرایط خاص شما، از جدید ترین روش ها برای کاشت طبیعی مو و ابرو استفاده می شود.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس