مراغه‌چیان: بعضی بازیکنان زیاد حرف می‌زنند/ استراماچونی بود قهرمان می‌شدیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید بعضی از بازیکنان این تیم در داخل زمین زیاد حرف می‌زنند و به داور اعتراض می‌کنند. او اعتقاد دارد این کار آن‌ها باعث از بین رفتن تمرکز بقیه بازیکنان می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم اظهار کرد:‌ کرونا باعث شد تمرینات تیم‌ها تعطیل شود و هماهنگی بازیکنان کاهش پیدا کند. البته بعضی از تیم‌ها توانسته‌اند خودشان را حفظ کنند. تیم‌های بزرگ باید همیشه آماده باشند.

او درباره اعتراض بازیکنان به داور هم گفت: به نظر من بعضی از بازیکنان زیاد حرف می‌زنند. مگر داور می‌تواند بعد از سوت زدن تصمیمش را برگرداند؟ بازیکنان باید این را بدانند. چرا باید خودشان را با داور درگیر کنند. زمانی که بازی می‌کردم داور هر تصمیمی که می‌گرفت هیچ حرفی نمی‌زدم چون صحیح نیست. این در ذهن تماشاگر هم باقی می‌ماند که فلان بازیکن از نظر اخلاقی چطور بوده است. با دو کارت قرمز معلوم است که تیم ضربه می‌خورد.

مراغه‌چیان اضافه کرد: در دنیا درگیری‌هایی مثل درگیری بین کریمی و آبشک معمولا کارت زرد دارد اما اخراج غلامی به خاطر اعتراض به داور درست بود. غلامی و امثال غلامی نباید این کارها را بکنند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده جدایی استراماچونی باعث رفتنم شد/آقای رئیسی! آماده‌ام اموالم را بررسی کنید/ با استعفایم از استقلال مردانگی کردم

پیشکسوت استقلال ادامه داد: ضعف بزرگ استقلال در خط دفاعی است و صلابت لازم را ندارد. روی گل سایپا هم خطر دفاعی تقصیر داشت. باید فکری به حال خط دفاعی بکنند.

او درباره کادر فنی استقلال هم توضیح داد:‌ نمی‌شود کادر فنی فعلی را با زمان استراماچونی مقایسه کرد. او در سطح بالایی مربیگری می‌کند و استقلال را در زمان کوتاه به سطح بسیار خوبی رساند و اگر می‌ماند استقلال را قهرمان می‌کرد. باشگاه از نظر مالی مشکل داشت و نتوانست او را نگه دارد. البته به نظر من فتحی استقلال را ویران کرد. آقای سعادتمند به نظر من مشکلات مالی را خوب جمع و جور کرده است.

مراغه‌چیان درباره اعتراضش به داور در بازی با فولاد هم گفت: مجیدی بچه خیلی خوب و با شخصیت است ولی اگر می‌خواهد خودش را حفظ کند باید از این مسائل دوری کند. بازیکنان هم باید این موضوع را بدانند. چرا باید بیخودی کارت زرد و قرمز بگیرند. با این کارها تیم ضربه روحی می‌خورد و فشار روی بقیه بازیکنان بیشتر می‌شود. وقتی اعصاب بازیکن خراب شود روی بازی تمرکز ندارد. اگر کادر فنی هم این کارها را بکند به بازیکنان زمین منتقل می‌کند. به نظر من استقلال با ۱۰ نفر هم می‌توانست فولاد را ببرد. مجیدی می‌توانست بعد از بازی به داور اعتراض کند.

پیشکسوت استقلال درباره شانس این تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه هم اظهار کرد: قهرمانی برای استقلال تمام شد و دیگر نمی‌تواند قهرمان شود. قهرمانی برای پرسپولیس است. استقلال باید کاری کند که حداقل دوم یا سوم شود. اختلاف امتیاز بین تیم‌های بالای جدول خیلی کم است و استقلال باید همه بازی‌هایش را ببرد چون حریفانش هم سعی می‌کنند همه بازی‌ها را ببرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
    4 0
    زياد ور ميزنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس