بازار در عصر جدید بسیار رقابتی شده است و شرکت ها و سازمان های اقتصادی در جنگی پنهان در تلاشند تا سهم بیشتری در این رقابت ها کسب کنند.

جدی ترین ابزار برای پیروزی و دستیابی به سهم مناسب در بازار استفاده از سیستم های مدیریتی نوین و بهره ور می باشد.

سیستم های مدیریتی سیستم هایی هستند که در نتیجه اجرای آن ها کیفیت تولیدات و خدمات رو به فزونی گرفته و رضایت مشتریان نیز افزایش می یابند.

https://seemorgh.com/images/content/2018/12/ims.jpg

بهترین توصیه به شرکت ها، سازمان ها و اصناف استفاده از سیستم های مدیریتی جهانی نظیر استانداردهای بین المللی ایزو است.

سازمان ها می توانند با اخذ ایزو معتبر تحولی جدی در کسب و کار خود ایجاد نمایند.  در ادامه ۵ دلیل که همین امروز باید برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام کنید ذکر می گردد:

"گواهینامه ایزو را تمامی اصناف ، شرکت ها و سازمان ها با هر زمینه فعالیتی ( تولیدات یا خدمات) می توانند دریافت کنند"

از کدام شرکت برای دریافت ایزو معتبر اقدام کنیم؟

بسیار مهم است که از شرکتی برای گرفتن ایزو معتبر اقدام کنید که دارای مجوزهای دولتی و بین المللی لازم در این زمینه باشد.

بهترین مجموعه برای صدور ایزو معتبر ، شرکت ایزوسیستم می باشد که دارای پروانه رسمی خدمات مشاور مدیریت از سازمان صنعت، معدن و تجارت ، نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ثبت رسانه برخط بوده همچنین در سال ۱۳۹۷ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان بهترین شرکت مشاور مدیریت و شرکت فنی مهندسی برتر در کل کشور انتخاب شده است.

برای سفارش و اخذ گواهینامه ایزو می توانید به وب سایت ایزوسیستم به آدرسisosystem.org  مراجعه نموده یا با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید:


۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۴
۰۲۳-۳۳۴۴۴۸۱۳

چرا باید برای دریافت گواهینامه ایزو معتبر اقدام کنید:

۱- سازماندهی کارها و بهبود کیفیت تولیدات و خدمات

اولین و موثرترین تاثیری که دریافت گواهینامه های ایزو در یک سازمان ایجاد می کند. سازماندهی موثر کارهاست که نتیجه ای جز بهبود خدمات و تولیدات نخواهد داشت. در یک سیستم که الزامات استانداردهای ایزو را اجرایی می کند تمامی امور تحت کنترل سیستم مدیریتی درآمده و از نظم و انظباط خاصی پیروی می گردد. برای تمام امور و فرایندهای سازمان روش های اجرایی و فرم هایی تدوین می شوند که خروجی آن رضایت کارکنان سازمان، ذی نفعان و مشتریان خواهد بود.

۲- ایجاد پرستیژ تبلیغاتی برای سازمان

تمام سازمان ها، شرکت ها و اصناف می توانند برای دریافت گواهینامه های ایزو نظیر ایزو ۹۰۰۱ ، ایزو ۱۰۰۰۴ ، ایزو ۱۰۰۰۲ و ... اقدام نمایند.

شرکت هایی که موفق به اخذ ایزو می شوند می توانند با اطلاع رسانی این موضوع از طریق درج روی محصول، سربرگ نامه ها، تبلیغات، کارت ویزیت و ... دریافت گواهینامه ایزو را به اطلاع مشتریان و ذی نفعان خود برسانند و این موضوع موجب افزایش پرستیژ تبلیغاتی و جایگاه مثبت سازمان در بازار رقابتی می گردد.

۳- ایجاد نگرش مثبت در مشتریان نسبت به سازمان

تاثیر اولیه دریافت گواهینامه ایزو تعالی سازمان می باشد ولی قطعا نمی توان انکار کرد که چه تاثیر مثبتی در نظر مشتریان خواهد داشت. سازمان هایی که برای دریافت گواهینامه ایزو اقدام می کنند در نظر مشتریان ارزشمند تر و با کیفیت تر از سایر رقبا هستند. قطعا مشتریانی که از شما کالا یا خدمات دریافت می کنند با دیدن نشان گواهینامه ایزو یا گواهینامه ایزو سازمان شما در محل سازمان دید بهتری نسبت به شما و سازمانتان پیدا خواهند کرد.

۴- فروش بیشتر و امکان صادرات محصولات و خدمات

دریافت ایزو برای صادرات محصولات و خدمات، تاثیر بسزایی روی فرایند صادرات دارد تا حدی که بسیاری از بازرگانان و شرکت های وارد کننده در کشورهای خارجی شرط داشتن ایزو برای خرید محصول و خدمات را الزامی می دانند.

البته برای صادرات برخی محصولات به کشورهای اروپایی اخذ گواهینامه CE اجباری است و بدون این گواهینامه نمی توان صادرات انجام داد.

۵- بهبود مستمر در امور سازمان

آخرین دلیلی که می توان برای گرفتن ایزو برای سازمان های مختلف نام برد ایجاد بهبود مستمر در امور سازمان است. منظور از بهبود مستمر تغییرات کوچک اما مستمری است که در بخش های مختلف سازمان رخ می دهد و در بلند مدت تغییرات بزرگی با رویکرد افزایش کیفیت ایجاد می کند.

بزرگترین نقش پیاده سازی استانداردهای ایزو، بهبود مستمر امور سازمان و در نتیجه موفقیت بیشتر در کسب و کار و رقابت می باشد.

نحوه اخذ گواهینامه ایزو

برای سفارش و اخذ گواهینامه های ایزو می توانید به وب سایت ایزوسیستم به آدرس isosystem.org  مراجعه نموده یا با شماره های ۳۳۴۴۴۸۱۴-۰۲۳ و ۳۳۴۴۴۸۱۳-۰۲۳ تماس حاصل فرمایید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس