کد خبر 1089160
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
قتل نمایه

مرد افغانستانی که به خاطر غذای مورد علاقه‌اش با شوهر دخترعمه‌اش درگیر شده و او را به‌ قتل رسانده بود صبح دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

به گزارش مشرق، این جنایت حدود 2 سال قبل در خانه‌ای واقع در بومهن رخ داد. وقتی مأموران پلیس به محل حادثه رفتند با دیدن جسد مردی افغانستانی تحقیقات در این پرونده را آغاز کردند. همسر مقتول نیز در بازجویی‌ها گفت: پسرعمه‌ام عامل این قتل بود.

بیشتر بخوانید:

بدین ترتیب متهم دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. وی صبح دیروز در حالی که در شعبه ششم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاده بود گفت: من و دخترعمه‌ام از بچگی با هم بزرگ شدیم و به هم علاقه داشتیم، البته او ازدواج کرده و دو فرزند هم داشت. اما شوهرش به رابطه ما حسودی می‌کرد. دخترعمه‌ام همیشه غذای مورد علاقه مرا می‌پخت اما وقتی من برای ناهار به خانه‌شان می‌رفتم شوهرش با من بدرفتاری و به همسرش اعتراض می‌کرد که چرا برای من غذای جداگانه و هرچه دوست دارم ، می‌پزد.
روز حادثه وقتی به خانه آنها رفتم متوجه شدم دخترعمه‌ام غذای مورد علاقه مرا درست نکرده است وقتی علتش را پرسیدم گفت: شوهرش اجازه نداده است و من هم سر همین موضوع با شوهرش درگیر شدم و بعد هم او را با چاقو کشتم.
بدین ترتیب در پایان جلسه دادگاه با توجه به اینکه دو نفر از اولیای دم رضایت داده بودند و دو نفر دیگر به علت اینکه در افغانستان زندگی می‌کنند در جلسه دادگاه حاضر نشده و درخواستی نیز مطرح نکرده بودند معاون اول قوه قضائیه به نمایندگی از آنها تقاضای دیه کرد. پس از پایان رسیدگی به این پرونده قضات وارد شور شدند و حکم قانونی برای متهم بزودی صادر خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    8 1
    حالا زنه میشه زن قاتل شوهرش و هرچی اون دوست داره براش میپزه البته باید شوهر جدید غیر از دیه پول این زن را به باباش بده
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    13 0
    قاتل و جنایتار اصلی اون زنه است.
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    12 0
    دعوا و قتل بخاطر غذا نبوده!!! دعوا سر چیزای دیگه بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    8 3
    دعوا سرچیزی بوده که 124هزار پیامبر آمدن و نتوانستند حلش کنن!!!!خخخخخ
  • علی IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    5 1
    شما خیلی پررو تشریف داشتین همین و بس
  • میراحمد IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    8 0
    فقط دیه؟ تا به هم برسن و سالها غذای مورد علاقه اش را براش درست کنه همین به خوبی و خوشی تمام
  • IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    یا قرآن...! ظاهرا وضع ارتباط خانوادگی زشتی(شما بخونین راحت!) داشتند که تا این حدّ طرف به خودش اجازه برو و بیا میداده! حق آب و گلی داشته واسه‌ی خودش! این چه دینیه دیگه!؟ محرم و نامحرم اصلا سرش نمیشده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس