به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام emem_com نوشت: این را از خود بهشتی شنیدم که گفت سران منافقین به خانه من آمدند و به من پیشنهاد کردند با ما همکاری کن، ما امام خمینی را کنار می‌زنیم و تو را به رهبری می‌رسانیم و تحت فرمان تو خواهیم بود.

 شهید بهشتی گفت به آنها گفتم من، شاگرد و مرید امام خمینی هستم و تا آخر او را رهبر خود می‌دانم و از او پیروی خواهم کرد.

وقتی امام خمینی، آقای بهشتی را برای ریاست قوه قضائیه در نظر گرفت، از بهشتی پرسیدم نظرتان چیست؟ گفت می‌خواهم به امام بگویم مرا معاف کنند و اجازه بدهند به حوزه علمیه قم بروم و به پرورش طلاب برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی مشغول باشم که سخت به نیروهای عالم و مهذب و عامل نیاز دارد. پرسیدم اگر امام قبول نکنند، چه می‌کنید؟ گفت به ایشان خواهم گفت فقط در صورتی که شما قبول مسئولیت قوه قضائیه را برای من واجب عینی بدانید، می‌پذیرم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    28 0
    وقتی صحبت هاشونو میشنویم یک صلابت خاصی در گفتارشون هست اقای بهشتی !!
  • جوجه تیغی بدنساز DE ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    5 8
    جامعه ای که درش تبعیض طبقاتی باشه، هرچه هم سر و روش رو با قرآن بپوشانید، لجن است لجن. جمله ماندگار بهشتی که اگر زنده بود به جرم تبلیغ علیه نظام زندانیش میکردن :))))
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
      0 0
      آقا یا خانم " جوجه تیغی تیغ تیغی " نمی دانم مغرضی یا فقط برای سرگرمی و خرد کردن اعصاب خوانندگان پیام می فرستید. در پایین هر خبر می آیید و سخنانی می گویید که خیلی هایش نامردی و نادرست هستند .جناب مشرق شما هم که خیلی از پیام های بنده را که موردی ندارند را حذف می کنید چرا پیام های ایشان و افرادی مثل ایشان را منتشر می کنید ؟
  • حمیدرضا IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
    9 0
    باسلام عرض ادب و احترام ......... درود بر شهید بهشتی از تبار اباذرهای دوران بعثت پیامبر ص . جاودانه یادی در قلب و ضمیر و باطن انقلابیان ناب . التماس دعا ***

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس