سردار سلامی نمایه

سرلشکر سلامی در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه، انتصاب آیت الله رئیسی به سمت ریاست این قوه را طلیعه فصل نوین و انقلابی از برخورد با مفاسد و جرائم و مقابله با منکر توصیف کرد.

به گزارش مشرق، همزمان با فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله شهید دکتر سید محمدحسینی بهشتی (ره) و ۷۲ تن از یارانش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به آیت الله رییسی، از قوه قضائیه به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام، در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب،کرامت انسانی و ایجاد جامعه تراز انقلاب و امت اسلامی نام برد و ازآمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی، برقراری امنیت، عدالت گستری و برخورد با مجرمان و متخلفان خبر داد.

بیشتر بخوانید:

سوژه‌های ترور منافقین چگونه انتخاب می‌شدند؟ +عکس

سردار تنگسیری:  سپاه در اقیانوس هند پایگاه دائمی ایجاد می‌کند

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

رئیس محترم قوه قضاییه

با سلام و تحیات؛

فرارسیدن "هفته قوه قضاییه " که یادآور نام معمار بزرگ دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران ،آیت الله شهید دکتر سید محمدحسینی بهشتی (ره) است را به جنابعالی و آحاد مسئولین و کارکنان این مجموعه شریف تبریک عرض می نمایم.

بی‌شک قوه قضاییه به عنوان یکی از مهمترین ارکان نظام، در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب،کرامت انسانی، اقامه قسط، بسط عدالت، احیاءحقوق عامه و ایجاد جامعه تراز انقلاب و امت اسلامی از جایگاه سترگ و راهبردی برخوردار بوده و سپردن زمام امور و ریاست این قوه به آن شخصیت ارجمند، وارسته، انقلابی و مصمم که با قاطعیت مسلم و کم‌نظیر، در پیگیری تدابیر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر لزوم تحول و انگیزه‌ای مضاعف در قوه قضاییه برای آغاز پرقدرت دوران جدید زیبنده انقلاب اسلامی، طلیعه فصل نوین و انقلابی از برخورد با مفاسد و جرائم و مقابله با منکر را رقم زده است، روح امید و اعتماد در دفاع از مظلومان و ستاندن حقوق شهروندان، پاکسازی میهن اسلامی از لوث وجود پلید تبهکاران و قطع دست مفسدان و تعرض کنندگان به حقوق حاکمیت و ملت، را به کالبد جامعه فهیم ایران  اسلامی دمیده است.

با گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام و انقلاب در جنایت تروریستی منافقین کور دل در  هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ و اعلام آمادگی همه جانبه "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای هرگونه همکاری در تأمین سلامت اجتماعی ، برقراری امنیت ، عدالت گستری و برخورد با مجرمان و متخلفان ، دوام توفیق جنابعالی و مجموعه خدوم و متعهد قضایی کشور در تحقق این رسالت خطیر ،تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج)و پیروی و کاربست تدابیر و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) را از ذات اقدس کبریایی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    وَكَذَٰلِكَ جَعَلْنَا فِي كُلِّ قَرْيَةٍ أَكَابِرَ مُجْرِمِيهَا لِيَمْكُرُوا فِيهَا ۖ وَمَا يَمْكُرُونَ إِلَّا بِأَنْفُسِهِمْ وَمَا يَشْعُرُونَ آیه۱۲۳ سوره انعام درود خدا و پیامبران الهی و مردم ایران زمین بر مقام معظم رهبری مدظله العالی و سید ابراهیم رئیسی عزیز و تمامی پرسنل با وجدان و شریف قوه قضاییه انشا... خداوند متعال به تمامی اعضای خانواده مسئولین دین دار با شرف و با وجدان طول عمر با عزت و با برکت عنایت نموده و ریشه و نسل مسئولین منافق،ریاکار، ظالم، دزد،بی شرف و پست فطرتی که لقمه حرام از مال مردم در دهان زن و فرزندانشان می گزارند را قطع نماید. ((مسلما رهبر فقید،فرهیخته و با تدبیر انقلاب اسلامی اجازه نخواهند داد این انقلاب که ثمره مجاهدت و خون هزاران شهید قبل و از انقلاب و درد و رنج محرومین در طول نیم قرن اخیر در ایران به چنین نقطه قوت تاریخی دست یافته توسط عده ای دزد و مفسد به ارث برده شود))
  • ش. AE ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    خدا قوت سردار درود بر شما سپاهیان و ارتش ایران .از شما سپاسگزاریم مدیون ایثارگری شما عزیزانیم
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    8 272
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    6 321
    اگر سپاه نبود چه کسی میتوانست باند طبری را دستگیر کند ؟ حراست قوه قضائیه چرا از تخلفات این باند گزارشی ارائه نکرده است ؟ ایا به این حراست ها میشود اعتماد کرد ؟ وزارت اطلاعات چرا نسبت به کمکاری هایش پاسخگو نیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس