سرلشکر سلامی

سرلشکر سلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش رهبر انقلاب و فرماندهی حضرت آیت الله خامنه‌ای به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران حریم ولایت قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از ابراز لطف و پیام روحیه بخش و محبت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) به آحاد فرماندهان، مسئولین و پاسداران حریم ولایت قدردانی کرد.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

با اهداء سلام و تحیات الهی و تبریک ماه نورانی رمضان در راه

صمیمانه پیام پر مهرتان که موجی از ایمان و امید را در دل فرزندان پاسدارتان و خانواده های صبورشان به راه انداخت را بر چشم نهاده و خدا را بر رضایتتان سپاس گزاردم. چرا که در ملک ولایت بر این باوریم که بعد از شهادت توفیقی برای پاسداران بالاتر از رضایت حضرتعالی، آن سرچشمه حکمت و مولی و مقتدای الهی نخواهد بود و خداوند بر این نعمت، شکر بی پایان.

به استحضار می رسانم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تدبیر و فرمان "باید قوی شویم" را که ترجمان "واعدوا لهم ما استطعتم من قوه" است را دریافت نموده و با ایمان به وعده های الهی، در مسیر تاسیس تمدن نوین اسلامی، لحظه‌ای غفلت و سستی را به خود راه نداده و با تولید مداوم قدرت و اقتدار، به دنبال تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است و اخراج و ازاله آمریکای تروریست از منطقه و افول هیمنه پوشالی آن، ابتدای کار و راه مظلومان و مستضعفان جهان می‌باشد.

ما پیشمرگان مردم بزرگوار و نجیب ایران و نیز پاسدار انقلابشان، مفتخریم که برای سربلندی ملت مظلوم و مقاوم خود، آنچه در توان و اختیار داشته را به کار بسته ایم تا انشاالله آنان را برای رسیدن به آرزوهای بزرگشان از جمله فروپاشی نظام سلطه و استقرار عدالت و معنویت در جهان کمک کنیم.

امروز بحمدالله با هدایت های قرآنی و حکیمانه حضرتعالی، آزادیخواهان و مستضعفان عالم به حقانیت مقاومت و تاثیر آن در سقوط نظام سلطه به یقین رسیده و به آنها امید ها بسته اند.

اماما؛ حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فضا، آسمان، زمین و دریا ، اگر چه حکایت از ایمان عملی و قدرت علمی مقلدان و سربازان شما دارد و برای ایرانیان چتر امن و برای مظلومان نور امید است ،ولی بی شک برای دشمنان پیام‌آور رعب و وحشت و ترجمان "تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ وَآخَرِینَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ یَعْلَمُهُم" است و به خواست خدا و با امامت حضرتعالی، به نابودی آنها و رهایی جهان از ظلمت و ظالمان خواهد انجامید و نظم جدید انقلاب اسلامی بر سرشت و فطرت بشریت حاکم خواهد شد. انشاالله.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ارمین IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    25 49
    خدایا بابت همچین سرداران و سپاهی شکر ای کاش اقتصاد هم دست شما بود به خدا از غرب زده های خود خاک بر سر پندار خسته شدیم
  • فقط جنگ IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    9 26
    باید همین فردا صبح و به طور همزمان و در چند جبهه با آمریکا - اسراییل عربستان درگیر شویم . جنگ را باید هر چه سریع تر آغاز کرد .
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    14 23
    به امید حق بزودی کشتی های آمریکا را هدف قرار می دهیم تا غیرت و قدرتمان به همه جهان ثابت شود
  • دیپلمات IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    29 18
    باید خویشتندار باشیم و با ناوگان آمریکا مذاکره ای برد - برد ترتیب دهیم چون ترامپ اهل معامله است و میتوانیم تا حدودی برد موشک ها را در ازای امنیت مان ( پیمانی تحت عنوان عدم تجاوز ) معامله کنیم.
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 4
      برو آلبانیایی! قراردادی که امضای ترامپ روش باشه هم ارزش پوشکهای استفاده شدهٔ سربازاتونه!! یه سوراخ وسط ناوتون درست میکنیم از در ورودی کمپتون تو تیرانا بزرگتر باشه!!!
    • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
      0 4
      معامله با کسی که زارت بزنه وسط معاهدات (باریس برجام منع استفاده از سلاح های اتمی) سفیهانه است ملت ما ملت شهادت است این وسط یه تعداد نفوذی و البته یه تعداد نفهم داریم مه حافظه تاریخیشون دوثانیه است . اگر دین نداری لا اقل نوکر ظالم نباش
  • دلسوز IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    17 31
    واقعا پرتاپ این ماهواره به فضا باعث فخر وغرور ملی همه ایرانیان شد.خدا قوت به همه کسانیکه دراین امرخطیرنقش آفرین بودن...
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    11 24
    چرا قاره پیما نمی سازیم؟ چرا موشک دوربرد نداریم و موشک قاره پیما نمی سازیم؟ چقدر تحریم میکنند. چقدر برای براندازی نظام و تجزیه ایران سرمایه گذاری میکنند. چقدر آروزی تشنج و آشوب در میان مردم و کشور را دارند. چقدر فشار و تحریم اقتصادی و سیاسی. آیا برای دفاع از خودمان و افزایش بازدارندگی دفاعی نباید موشک قاره پیما بسازیم. وقت آن نرسیده؟ وقتی آنها بمب افکنهای بی 52 و بی 1 و بی 2 را به رخ ما میکشن و از موشکهای کروزی میگویند که توسط بمب افکنها، جنگندها و ناوگان دریایی و زیر دریایشان حمل می شود. از جنگنده های جدیدشان و... برای ما می گویند. ایا وقتی جزیره ای کوچک(بحرین و دیگوگارسیا) می شود مرکز توطئه و تحدید علیه ایران عزیزمان) وقت آن نرسیده که موشک قاره پیما داشته باشیم؟
  • کارشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    28 8
    میتونستید کاری نکنید که تحریمتان کنند و بروید از نزدیک امریکا را ببینید نیازی به ماهواره نبود
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      2 4
      نفت که ماده ای عفن و بد بو. هسته ای مزخرف و الوده کننده محیط زیست، دستاورد های نظلامی پول حروم کن و مضر فناوری فضایم بردید زیر سوال؟ اینقدر آدم سطحی و مسخ شده؟
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 4
      19:48 شما هم میتونستین یه سری شکرها را نخورین که مجبور نشین آواره کمپ لیبرتی تو عراق بعدش تیرانا بشین و به امید خدا بعدش سر از یه قبر بی نام و نشون وسط ناکجا آباد، بدور از دوستان و آشنایان و..... دیگه نمیتونم بنویسم بغض گلومو گرفته! :-) خداوند سرنوشت این منافقین رو نصیب سگ نکنه!!!
  • DE ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    32 21
    انشالله بزودی یه روز از خواب بیدار بشیم و خبر آزمایش اولین بمب اتم توسط سپاه را بشنویم .
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 5
      19:57 ان شاء الله با اجازه رهبری!
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    3 27
    سردار عزیز ، تشکّر!. در دنیایی که ماسک بیماران _ اعم از دشمن یا همپیمان _ را در مقابل چشمان جهانیان می دزدند ، تنها راه ما قوی شدن و قدرتمند بودن است ! . فواره ابرقدرتی آمریکا رو به افول وسقوط است ! .«وَ اَعِدو لَهُم مَسَْتطَعتمُ من قُوَّة تُرحِبونَ بِه عَُدوَالله وَ عَدُوَکُم» ، یا علی!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس