کد خبر 1086610
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
ماجرای چالش میلیاردی بیرانوند با باشگاه پرسپولیس چیست؟

یک رسانه بلژیکی در اقدامی عجیب از «بیرانوند» نه به عنوان بازیکن باشگاه «آنتورپ»، بلکه به عنوان یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه نام برده است.

به گزارش مشرق، در حالی که علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورمان و باشگاه پرسپولیس با تیم فوتبال آنتورپ قرارداد امضا کرده، سایت بلژیکی" voetbalbelgie" در اقدامی عجیب، نام او را فقط به عنوان یکی از "گزینه های" مدنظر این تیم درج کرده است.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند با پرسپولیس لیگ را آغاز می‌کند؟

این رسانه بلژیکی که فهرست بازیکنان ورودی، خروجی و گزینه‌های مدنظر باشگاه‌های لیگ برتر این کشور (ژوپیلر لیگ) را منتشر می‌کند، تا چندی پیش حتی نام بیرانوند را در بین گزینه‌های باشگاه آنتورپ هم نمی‌آورد، اما حالا نام دروازه بان تیم ملی کشورمان را در کنار نام «کاوه رضایی» مهاجم ایرانی کلوب بروژ در فهرست گزینه‌های تیم چهارم «ژوپیلر لیگ» درج کرده است.

این در حالی است که بیرانوند از مدت‌ها قبل با آنتورپ قرارداد امضا کرده و قرار است به زودی برای حضور در آزمایش‌های پزشکی این تیم راهی بلژیک شود.

البته بیرانوند یک بار قصد سفر به بلژیک را داشت که به خاطر شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا سفر او لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس