کد خبر 1086443
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
بیرانوند با پرسپولیس لیگ را آغاز می‌کند

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس همچنان نمی‌تواند به بلژیک برود. بدین‌ترتیب در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر پس از وقفه طولانی مدت، پرسپولیس را همراهی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس برای انجام تست‌های پزشکی باید راهی بلژیک شود تا کارهای حضورش در تیم آنتورپ را نهایی کند.

البته به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های سفر به اروپا بیرانوند هنوز نتوانسته به بلژیک برود و قطعا تا ۱۱ تیرماه هم قادر به انجام این سفر نیست چرا که سفارت بلژیک در تهران از این تاریخ به بعد کارهای سفارتخانه را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

تغییر جهت ناگهانی بیرانوند

با شرایط موجود بیرانوند به طور حتم در چند دیدار ابتدایی پس از آغاز دوباره لیگ برتر همراه با پرسپولیس خواهد بود و ۱۱ تیرماه به بعد، زمان سفرش به قاره سبز مشخص خواهد شد.

دروازه‌بان اول تیم ملی فوتبال ایران در نقل و انتقالات زمستانی به تیم رویال آنتورپ فروخته شد اما طبق توافقات صورت گرفته، قرار بر این شد تا وی تا پایان فصل پرسپولیس را همراهی کند. بیرانوند هفته گذشته برای سفر به بلژیک اقدام کرد اما به دلیل برخی قوانین اتحادیه اروپا نتوانست مجوز سفر به بلژیک را اخذ کند و دوباره به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس