کد خبر 1084241
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
قتل نمایه

زانویم را روی مهره های کمرش گذاشتم و سرش را با دستم به پشت خواباندم...

به گزارش مشرق، زن جوانی که در پی مرگ دلخراش دخترخوانده ۱۰ ساله اش بازداشت شده بود، صبح روز گذشته در اولین جلسه بازپرسی به ارتکاب قتل اعتراف و راز مرگ «عسل کوچولو» را فاش کرد.

 ماجرای این پرونده جنایی شب شنبه گذشته زمانی رقم خورد که نیروهای اورژانس پیکر نیمه جان دختر ۱۰ساله ای را به بیمارستان ۲۲بهمن مشهد رساندند اما این کودک معصوم نتوانست با مرگ دست و پنجه نرم کند و بر اثر عوارض ناشی از کودک آزاری جان سپرد.

دقایقی بعد، تحقیقات گسترده ای توسط قاضی ویژه قتل عمد مشهد آغاز و مشخص شد که علاوه بر آثار کبودی روی پیکر این دختر، وی بر اثر خون ریزی داخلی و شکستگی مهره های کمرش جان باخته است. به همین دلیل، قاضی علی اکبر احمدی نژاد دستور بازداشت نامادری «عسل» را صادر کرد چرا که بررسی های میدانی و نامحسوس مقام قضایی نشان می داد، این کودک ۱۰ساله قبلا نیز توسط نامادری اش مورد ضرب و جرح و کتک کاری قرار گرفته است. این زن جوان که مدعی بود «عسل» در منزل روی زمین افتاده است! صبح روز گذشته وقتی در برابر سوالات تخصصی قرار گرفت، به ناچار لب به اعتراف گشود و راز مرگ «عسل کوچولو» را فاش کرد.

او گفت: «عسل» در کلاس چهارم دبستان تحصیل می کرد. ما در خیابان شهید بابانظر ۳۳ مستاجر هستیم. بعدازظهر روز حادثه از منزل مادرم در شهرک شهیدباهنر مشهد به خانه خودمان آمدیم اما فقط به خاطر یک موضوع بی اهمیت که از عسل خواستم به داخل اتاق برود و به حرفم گوش نکرد، خیلی عصبانی شدم. در همین حال زانویم را روی مهره های کمرش گذاشتم و سرش را با دستم به پشت خواباندم، بعد از آن دیدم رنگ عسل پریده است. ترسیدم و با مادرم تماس گرفتم که هرچه زودتر به خانه ام بیاید. حدود نیم ساعت بعد وقتی مادرم رسید با اورژانس تماس گرفتیم که دیگر دیر شده بود...

این نامادری ۲۶ ساله با ادعای این که دچار بیماری روحی و روانی است، در ادامه اعترافات خود افزود: پدرم اهل کرکوک عراق است و من در ۱۴ سالگی با یکی از بستگانم در خراسان شمالی ازدواج کردم چرا که مادرم اهل آن جاست.

با وجود این همسرم معتاد بود و به شدت مرا کتک می زد. او به من سوءظن داشت و همواره با یکدیگر درگیر بودیم تا این که به ناچار بعد از هفت سال زندگی از او طلاق گرفتم اما در کشاکش ماجرای طلاق با «محمد» در راهروی دادگاه آشنا شدم که او هم با همسرش مشکل داشت. خلاصه سال ۹۵ ازدواج کردیم ولی من به خاطر کتک هایی که از همسرم اولم خورده بودم ناراحتی های روحی و روانی داشتم به طوری که تحت نظر پزشک هستم ولی از حدود یک هفته قبل مصرف داروهایم را قطع کردم. به همین دلیل حالت های عصبی به من دست می داد به طوری که خودم را می زدم یا متکا را روی سرم می گذاشتم و جیغ می کشیدم. روز حادثه هم وقتی از منزل مادرم به خانه بازگشتیم به عسل گفتم به داخل اتاق برود تا من لباس هایم را عوض کنم اما او گوش نکرد که عصبانی شدم. ابتدا چند سیلی و مشت زدم و بعد هم کمرش را با زانو شکستم. زمانی که زانو را روی کمرش گذاشته بودم و کمرش را به بالا کشیدم صورتش روی زمین افتاد و بی حرکت شد که به مادرم زنگ زدم. از ترس لوازمم را جمع کردم که فرار کنم ولی وقتی مادرم آمد، گفت: بچه هنوز نبض دارد! به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتیم.

 بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین نشان داد که فروردین سال گذشته به خاطر کتک کاری و آزار و اذیت دختر کوچک و با تماس مدیران مدرسه، عسل حدود ۲۰ روز به بهزیستی سپرده شد اما بعد پدرش او را به خانه بازگرداند.

 در حالی که مادر زن ۲۶ ساله نیز اظهارات دخترش را تایید کرد، دستور بازداشت موقت نامادری از سوی قاضی احمدی نژاد صادر شد تا بررسی های بیشتر زیر نظر سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) ادامه یابد و جزئیات این جنایت فجیع فاش شود.

شایان ذکر است، ماجرای این حادثه وحشتناک روز یک شنبه گذشته با عنوان «مرگ تلخ عسل» در صفحه حوادث روزنامه خراسان چاپ شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 49
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    36 1
    خبری بدتر از این نشنیده بودم لعنا یر شیطان لعین
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    15 6
    این کثافت قاتل هم بزودی آزاد میشه
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    22 0
    لعنت خدا بر شیطان
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    17 1
    شمارو بخدا این عفریته رو زنده زنده اتشش بزنید.امان از ظلم نامادریها چندین فقرشو دیدم
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    22 0
    همه ارزو دارن با یه همچی فرشته ای همنشین بشن ..این چه کاری بود کردی تا ابد الدهر پشیمون میشی .... خودتو رو هم نمیتونی ببخشی.. لعنت بر شیطان ..خدا بداد توهم برسه ...هیهیهی هی!!!!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      6 0
      دقیقا . فرزندی ندارم و فقط تحصیلات دارم . ای کاش دختر معصوم مال من بودی!
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      1 2
      مشابه این دختر و کودکانی با شرایط بدتر در بهزیستی هستن که نیازمند محبت و خانواده هستن. امثال شما اگه لطف کنید و ازشون حمایت کنید خیلی عالی میشه.
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    21 1
    خدالعنتش کنه چطوردلش اومده این شیطان بایستی حتمااعدام بشه تادرس عبرتی باشد برای......
  • ماهی US ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    24 0
    بهزیستی چرا همیشه کوتاهی میکنه کودک بد سرپرست یعنی چی؟ حداقل پس میدن به خانواده برن سر بزنن تا فکر نکنن هر کاری میخوان میتونن بکنن واقعا چطور اینهمه بی تفاوتید
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    17 2
    مشهد چه خبر است؟
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      2 2
      روزنامه ی حوادثش فعال هست دیگر استان ها اینکار رو نمیکنن
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      2 0
      به نظر من یه دلیل دیگه هم داره و اون هم اینه که حاشیه نشین و مهاجر زیاد داره. همیشه مهاجرت و حاشیه نشینی که درد فقر هم باهاش عجین هست منجر به اعتیاد، سرقت، قتل، تجاوز و‌‌‌‌‌‌.... میشه. بالاخره باید خبری باشه تا حوادث روزنامه هم فعال بشه.
  • US ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    26 1
    آدم بکشید، بعد برای فرار از اعدام بگوئید روانی هستم!چرا موقع ازدواج نگفتی من روانی هستم؟! آن طفل معصوم رو چرا کشتی ای ملعونه؟ اشد مجازات برسانید این شیاطین انسان نما را
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    22 0
    پدر گوسفندش توی این مدت پس چیکار میکرد ،یکبار کتکش زده بهزیستی اومده برده،بعضیا از پدر و مادر بودن هیچی نمیفهمن.....
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    12 0
    چرا بهزیستی این بچه رو ترخیص کرده؟ قبل از عید هم یه خبر دیگه داشتیم که یه پدر، کودک معلول 3 ساله اش رو که از بهزیستی مرخص شده بود به قتل رسوند.
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    12 5
    مردم ایران و امریکا زیاد فرقی ندارند آنجا گردن می شکنند اینجا کمر صدا و سیما هم بد نیست این اخبار را پوشش دهد تا فضا را برای کودک آزاران و قاتلان روانی ناامن کند. البته اگر عده ای نمی گویند که اذهان مردم مشوش می شود
    • الناز IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      4 4
      اونجا حکومت امریکا داره سیاهپوست ها شو قتل عام میکنه چه ربطی به نامادری درایران داره عقل شعور هم خوب چیزیه
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    13 35
    این هم جرج فلوید ایران است ولی بهیچ وجه مردم ایران مردم امریکا نخواهند شد چون جان انسان ارزش ندارد
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      12 7
      نفهم چی رو به چی داری ربط میدی؟
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      11 0
      عقل هم خوب چیزیه، جورج فلوید رو پلیس آمریکا کشت نه نامادریش، اگه قرار بود بخاطر جنایت هایی که به دست مردم اتفاق میفته بقیه اعتراض کنن که تا الان آمریکا محو شده بود
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      4 0
      اخی من نمیدونستم که تو کشورهایی دیگه اصلا نامادری نداریم وهیچ قتلی هم صورت نمگیره فقط تو ایران چنین نامادریهای هست خدا شعور بده ...حالا تو افتادی که قتل سیاهپوستها در امریکا رو توسط حکومت امریکا توجیه کنی جون خودت ابروی کدخدات رفت مردمش دارن اعتراف میکنند که نمی توانند نفس بکشند حالاتو چی رو داری مقایسه میکنی دیدم که جان امریکایی چقدر ارزش داره
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    12 1
    به نظرم لازمه یه روانشناس مجرب و البته مسلمون کنار دست صداسیما استخدام بشه تا کمتر تصاویر خشونت علیه انسان( را ولو با هدف آگاه کردن مردم از میزان خشونت در غرب و...وبه نوعی خنثی کردن اخبار سیاه رسانه های بیگانه علیه نظام اسلامی ایران ) را نشون بده یه جور دیگه آگاهی بده. بعضی وقتها افراد از این روشهای خشونت باری که به کرات توی صفحه تلویزیون ودر بخشهای خبر نشون داده میشه ناخودآگاه الهام میگیرند مثل همین قتل فجیع سیاهپوست در اثر فشار گردن .و یا صحنه های جنایت دلخراش مردم توسط تکفیری ها در سالهای گذشته و...در دین خودمون هم قساوت قلب قصاب به دلیل اینکه ذبح حیوانات براشون عادی میشه، یکی از معایب این شغل محسوب میشه.
  • مهدی بوشی IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 3
    اگر اتفاقات ناگواری از این دست را بررسی کنید متوجه می شوید که اتفاقات قبلی پیام های هشدار دهنده ی خود را داده بودند و اگر نقص قانون نبود و پیگیری مراجع ذیصلاح مانند بهزیستی انجام می شد این اتفاقات وحشتناک نمی افتاد . مثلا در قضیه ی رومینا ، بیچاره دخترک با زبان خود گفته ((مرا به پدرم تحویل ندهید مرا می کشد !!!! )) اما کسی نپرسیده این دختر چرا این حرف را زد ، حتما دلیل و تاریخچه ای پشت این حرف هست و شد آنچه که نباید می شد . اینجا هم در اتفاق قبلی بچه را تحویل بهزیستی داده اند و بعد از ده روز باز هم به این مادر و پدر برگشت داده اند ، چه اتفاقی افتاد که بچه را به این روانی ! تحویل دادند ؟؟؟ و اگر تحویل داده اند آیا مسئولان بهزیستی پیگیر مستمر و مدید وضعیت دخترک بوده اند ؟؟؟؟ اینجا مقصر کیست ؟؟؟؟ مادر ؟ بهزیستی ؟ و مهمتر از همه نقص قانون ؟؟؟؟؟ چقدر باید جنایاتی اینچونین بی رحمانه انجام شود تا فکری اندیشیده شود ؟؟؟
    • TR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      1 1
      عاقد گودرز و شقایق نشوید. تا وقتی پدری نه سابقه کیفری دارد و نه معتاد است هیچ قانونی نمی تواند مانع از رسیدن دخترش به او بشود. ضمن اینکه حرف کودک زیر 18 سال که اجازه ازدواج به او نمی دهید هم ارزش حقوقی ندارد. آن اسلام است که دختر 9 ساله زن کامل می داند.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    4 2
    پدر رومینا و این نامادری مصداق شیاطینی هستند که زندگی این زمینی رو اسراف کردند!
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      4 0
      مقایسه این دو تا اصلا درست نیست. تو اون قضیه رومینا خودش هم همچین بی تقصیر نبود، اون دوست پسر گرفته بود تو چای پدرش داروی خواب آور ریخته بود از خونه فرار کرده بود. این طفلکی که گناهی نداشته.
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 0
    کثافت آشغال لعنت به تو
  • US ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    7 0
    اعصاب ندارید ، نامادری نشوید لطفا .
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    7 0
    این کثافت رو باید به همان اندازه که این دختر معصوم رو زجر داده و به قتل رسانده عین همان بلاها رو سرش بیاورند. و زجر کشش بکنند
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 0
    این نامادر نا انسان باید بدار اویخته بشه
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 0
    پدر این طفل معصوم هم به اندازه نامادری مقصر ه
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 0
    باورم نميشه، آدم به حيوانه هم چنين كاري نميكنه
  • اشکان IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 1
    چرا بهزیستی که پیگیر احوال بچه نشده
  • نارگل IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    5 0
    قبل از این زن پدر بی غیرت این بچه را باید اعدام کنند
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    7 0
    بچه های زیادی بخاطر والدین بی مسئولیت قربانی میشن اینم یکیشون.کسانی که لیاقت بچه دار شدن ندارن یا زندگیشون ممکنه به طلاق ختم شه نباید بچه دار بشن.
  • NL ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    7 0
    یعنی احمقانه تر از راهروی دادگاه خانواده برای اشنایی نبود؟لعنت به پدر بی مسئولیت
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
      2 0
      نطرمنم همین بود تایید نکرد این یعنی ....
  • ابراهیم IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 0
    اولئک کاالعنام بل هم اضل . به راستی انان چون حیواناتن بلکه بدتر
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    0 0
    به زودی ازاد میشه و آب از آب تکون نمیخوره....
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    4 0
    من خودم خیلی دلم واسه بچه ها تنگ میشه با گریه شون بشدت گریه میکنم ، خدا لعنتش کنه آشغال سنگدل
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    باز هم تبعات وحشتناک طلاااااق . طلاقی که دیگر مثل اب خوردن شده است اما غافلند که این اب نیست زهرهلاهلی است که اثراتش بعدها معلوم می شود و البته بیشتر روی کودکان
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    4 0
    حقش اعدام است خدا لنتش کنه بگو چجور دلت اومد زانو تا روی کمرش فشار دادی افریته کثافت
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    3 0
    این عفریته باید قصاق بشه تا بقیه درس عبرت بگیرن
  • نانا IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    5 0
    وای وای وای یعنی شیطان رجیم و حضرت عزراییل هم اینطوری یه دختر بچه رو نمیکشن که این نامادری کشت الحق که اسم و صفت نامادریهای بدجنس توی قصه ها همش ارزونی تو و دل سیاه و کثیفت باشه در جهنم تا ابد بسوزی با اینکه اصلا و ابدا از بچه خوشم نمیاد و هرگز تصمیم ندارم بچه دار بشم ولی حتی فکر اینکه اون بچه رو چجوری با چه بی رحمی کشتی قلبمو پاره پاره کرد ای بی رحم
    • مجتبی IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      2 0
      دقیقا حرف دل منو زدی دمت گرم
  • ناشناس IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    این زن باید ب همان روشی ک عسل کوچولو رو ب قتل رساند کشته شود حکم اعدامش با شکستن ستون مهره و دردی ک بچه ۱۰ ساله کشیده باید باشد
  • ناشناس IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
    0 0
    این زن شیطان صفت را از قسمت کمر دو نیم کنید تا مزه درد شکستن ستون مهره عسل کوچولو رو بچشد او اینگونه باید اعدام شود
  • علی خان IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    0 0
    افرادی که با وجود داشتن فرزند کم سن و سال دوباره ازدواج میکنند اشتباه بزرگی میکنند، تا بزرگ شدن فرزند باید فداکاری کرد اگر چنین حسی ندارند باید شاهد این اتفاقات بود ،بیشتر ناپدری به دختر تجاوز میکنند یا نامادری از این کارا .....
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    0 0
    لعنت خدا بر شیطان آخه این چه کاری بود که با دختر کوچک کردی: من اگر بجای نامادری بودم به عسل کوچولو میگفتم عزیزم دخترم یک دقیق میری بیرون من لباسم را عوض کنم بعد اگر هم نمی‌رفت بیرون آرام روی سرش دست می‌کشیدم و میگفتم عسل جون چرا آخه نمیری بیرون بعد اگر می‌گفت دوست ندارم بعد من می‌گفتم عزیزم اگر بری بیرون واست خوراکی میخرم آن هم سری می‌رفت بیرون: واقعاً که خیلی نامادری بدی هستی خدا کنه تنابه دار به گردنت بوخوره که درس و ابرت برایت بشه: خدا ازت نگذره خاک تو سر 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس