کد خبر 1086186
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
درگیری پیانیچ و ساری در تمرینات یوونتوس

رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس با سرمربی‌اش درگیری پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، گروهی از رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه استمپای این کشور مدعی شده‌اند که میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس در بازی بامداد سه‌شنبه این تیم مقابل بولونیا خانه‌نشین خواهد بود، چرا که در تمرینات بانوی پیر با سرمربی خود مائوریتزیو ساری یک درگیری لفظی شدید پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

فرصت ۱۰ روزه بارسا برای جذب هافبک یووه

طبق ادعای استمپا، درگیری دو طرف که دور از چشم خبرنگاران و اصحاب رسانه رخ داده، از مدتی پیش وجود داشته است. در واقع مدتی پیش چندید رسانه ایتالیایی اعلام کردند که برنامه‌های تاکتیکی ساری برای فینال جام حذفی ایتالیا - دیداری که یوونتوس در ضربات پنالتی آن به ناپولی باخت - کنار گذاشتن پیانیچ و قرار دادن رودریگو بنتانکور در ترکیب اصلی بوده که البته مصدومیت سامی خدیرا او را مجبور به تغییر برنامه‌اش کرد. اکنون به نظر می‌رسد که اوضاع بدتر هم شده و پیانیچ که اخیراً شایعات فراوانی درباره انتقالش به بارسلونا در قالب معاوضه با آرتور ملو شنیده می‌شود، از ترکیب بیانکونری برای بازی مقابل بولونیا خط خورده است.

ساری به خاطر از دست دادن فرصت کسب قهرمانی جام حذفی ایتالیا پس از ناکامی در کسب سوپرجام، بیش از همیشه برای دفاع از عنوان قهرمانی یوونتوس در سری A تحت فشار قرار دارد و حواشی به وجود آمده در رختکن تیم هم کار او را سخت‌تر می‌کند. این در حالیست که خبرهایی از نارضایتی کریستیانو رونالدو از این مرد ایتالیایی به خاطر قراردادنش در پست مهاجم نوک به جای گونسالو ایگواین نیز شنیده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس