محمد علی کشاورز

بی حاشیه بودن استاد محمد علی کشاورز برای رسانه‌ها و شبه رسانه‌های معاند خوشایند نبود.

به گزارش مشرق، در حالی که معاندین و پادوهای رسانه‌ای آنها برای برخی چهره‌های پرحاشیه، تا مدتها مجلس ترحیم راه‌اندازی و عزاداری می‌کنند اما درگذشت استاد کشاورز برای آنان اهمیت چندانی نداشت!

استاد محمد علی کشاورز بازیگر و هنرمندی بی‌حاشیه بود که خوراک به ضد انقلاب نمی‌داد و همین خصیصه وی را در سایه بی‌اعتنایی معاندین قرار داده بود.

نپرداختن به زندگی و شخصیت استاد کشاورز در حالی است که هنوز موضوع مرگ شهلا صافی ضمیر مشهور به مرجان بازیگر فیلمفارسی و خواننده و مبلغ منافقین، دستمایه شبکه‌های مختلف معاند از جمله شبکه‌های سلطنت‌طلب است!

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    3 0
    خداوند این استاد عزیز را رحمت کند
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 1
    کاملا درست و دشمنان ایران و ایرانی خصوصا خودفروشانی که سابقا تبار ایرانی داشته اند و حالا جیره خوار ملکه خبیث و آل سعود و یا ترامپ و بدتر از آن منافقین تروریست شده اند, هرگز ذره ای به اعتلای فرهنگ و هنر ایران اهتمامی نداشته و ندارند و تنها معیارشان برای پرداختن به هرچیز ازجمله هنر و شخصیت های اهل هنر تنها پادویی طرف بر علیه ایران است؛ شما ببینید دلقک های بی مایه ای مثل آن کارگردان بی مایه که هرگز در عمرش یک فیلم نساخته که اکران عمومی شده باشه اما با دوربین موبایل داخل یک تاکسی دوربین مخفی بازی درمیاره و بعد سر از جشنواره کن و برلیانه برلین و هزار جشنواره فاسد سیاسی درمیاره و کرور کرور تشویق میگیره یا کسی که بالاترین هنرش لخت شدن و عرضه صحنه های مبتذل سکس و خشونت در بی مایه ترین سبک فیلمفارسی(هیچ کس حتی همان خودفروشای من و تو و ملکه خانم هم نمیگن دوران فیلمارسی چیزی جز ابتذال بوده و فیلمفارسی ها حتی یک دقیقه کار هنری توشون میشه پیدا کرد)بوده برای اینها میشه هنرمند مردمی و امپراطور سینما!!!یا امپراطریس سینما!! بعد ما با کسی مانند محمدعلی کشاورز مواجهیم که هرکس ذره ای فهم و درک هنری و فرهنگ داشته باشه فی الفور می پذیره این مرد واقعا قله هنر بازیگری سینما و تئاتر ایران بوده و اونوقت سکوت و البته ذیل برخی مطالب درباب ایشان حتی کامنت های توهین آمیز میبینیم میشه این جماعت فریبکار بی هویت خودفروش رو رسوا کرد اما افسوس کسانی مدعی مملکت شده اند که بعضا نگاه خودشان قبیله ای تر از همان پادوهای فرهنگی ملکه است
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    2 0
    اصلاح طلبا رو هم بهشون اضاف کنین. در حقیقت اگه رسانه های اصلاح طلب خوراک برای اونور تامین نکنن گرسنه می مونن ( به لحاظ خبری)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس