کد خبر 1067790
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
ساعات طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می‌کند

علیخانی با اشاره به اینکه طرح ترافیک فردا اجرا نمی‌شود، گفت: در هفته پیش رو در ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا رئیس جمهور هم در آن حضور خواهد داشت، تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، درباره دو موضوع استفاده اجباری از ماسک در حمل و نقل عمومی و احتمال اجرای طرح ترافیک از هفته آینده، اظهار داشت: در حال حاضر استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی اجباری شده است و اگر شهروندی از ماسک هنگام تردد با حمل و نقل عمومی استفاده نکند طبق مصوبه ستاد کرونا تخلف کرده است.

وی افزود: از روز یکشنبه در 200 نقطه از ایستگاه‌های مترو اتوبوس با هماهنگی وزارت صمت، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و برخی از دستگاه‌هایی که اعلام آمادگی کرده‌اند، توزیع ماسک با قیمت مناسب و قانونی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهانه‌های شهرداری تهران برای اجرای بد موقع طرح ترافیک

عکس/ تهران شلوغ

ساعات طرح ترافیک از روز شنبه تغییر می‌کند

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد:  در جلسه‌ای ویژه که روز چهارشنبه گذشته برگزار شد موضوع طرح ترافیک مفصل مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و طرحی با توافق سه‌جانبه، شهرداری، کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا و پلیس راهور جهت اجرا نهایی شد.

علیخانی بیان داشت:‌ در جلسه مربوطه مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و مترو تهران نیز  حضور داشتند و در نهایت با توافق پلیس، شهرداری و شورای شهر بسته نهایی تهیه و به صورت کتبی توسط محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران به ستاد کرونا ارائه شد.

وی اعلام کرد: قرار است این بسته هفته آینده در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که احتمالا شنبه یا یکشنبه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، به سرانجام برسد و تکلیف طرح ترافیک تهران مشخص شود که امیدواریم ان شاالله حمایت‌های لازم انجام و اجرای طرح به تصویب خواهد برسد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: طرح ترافیکی که قرار است هفته آینده احتمالاً اجرایی شود همه جوانب در آن دیده شده به طوری که کارکنان ادارات بتوانند قبل از 8 در طرح حضور یابند و از ساعت 2 تا 4 بدون هزینه خارج شوند همچنین طرح ترافیک برای کادر پزشکی، آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی رایگان خواهد بود.

علیخانی با اشاره به اینکه فردا طرح ترافیک همچنان لغو است، گفت: ساکنین محدوده طرح ترافیک در صورت تصویب طرح در ستاد مقابله با کرونا و بر اساس بسته پیشنهادی، تخفیف بیشتری برای عوارض طرح ترافیک دارند و میزان تخفیف آن از 50 درصد به حدود 70 درصد خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 0
    بنده درمجموعه تاکسی اینترتی هستم اگه طرح ترافیک برای تمام رانندگان برداشته بشه ی کمکی برای رانندگان میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس