کد خبر 1084579
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان

وزیر ورزش وجوانان در دیدار با سفیر روسیه از وزیر ورزش وجوانان این کشور برای سفر به ایران ، به منظور تحقق مفاد یادداشت تفاهم همکاری ورزشی بین دو کشور دعوت به عمل آورد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر صبح امروز در دیدار با لوان جاگاریان به ظرفیتها و پتانسیلهای ورزشی دو کشور ایران و روسیه در راستای تقویت مناسبات ورزشی دو جانبه اشاره کرد.

وی در این ارتباط برگزاری اردوهای مشترک تمرینی و مسابقات دوستانه با هدف آماده سازی تیم های ورزشی به ویژه برای حضور در المپیک و پارالمپیک توکیو را مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید:

فرش قرمز برای بازگشت متهم اصلی پرونده فساد فوتبال

سلطانی‌فر بیان کرد: یادداشت تفاهم همکاری مشترک میان ایران و روسیه در دو حوزه ورزش وجوانان به امضا رسیده است که هر دو کشور برای بهره مندی از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر باید در مسیر اجرایی شدن آن گام بردارند.

او در این راستا از وزیر ورزش وجوانان روسیه برای سفر به ایران با هدف تحقق مفاد یادداشت تفاهم همکاری ورزشی بین دو کشور از طریق امضا برنامه اجرایی دعوت به عمل آورد.

در ادامه سفیر روسیه در ایران نیز ضمن قدردانی از وزیر ورزش وجوانان کشورمان، مطالب مطروحه در این نشست را بسیار سازنده در دو حوزه ورزش و جوانان توصیف کرد.

وی گفت: بی تردید برنامه ریزی برای گسترش همکاری‌های ورزشی، می‌تواند زمینه انتقال تجربیات با هدف توسعه ورزش در ابعاد مختلف را مهیا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس