کد خبر 1083919
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
فابرگاس

ستاره باسابقه و اسپانیایی آ.اس موناکو می گوید وقت آن رسیده که با رفتارهای نژادپرستانه مقابله شود و حتی افراد خطاکار به زندان محکوم شوند.

به گزارش مشرق، سسک فابرگاس تصور می کند قوانین سفت و سختی علیه رفتارهای نژادپرستانه و کسانی که اینگونه عمل می کنند، باید وضع و جاری شود.

بازیکن پیشین آرسنال، بارسلونا و چلسی در مصاحبه‌ای با گاردین خواهان برخورد جدی با این پدیده ناراحت‌کننده شد.

بیشتر بخوانید:

اقدام ضدنژادپرستی میلان و یوونتوس +عکس

فابرگاس چندین روز بعد از اتفاقی که در میناپولیس آمریکا رخ داد و  جورج فلوید، شهروند سیاهپوست به دست پلیس کشته شد، مراتب ناراحتی‌اش را از نژادپرستی در عصر حاضر بیان کرد.

او گفت: در ورزشگاه‌ها، ناآگاهی وجود دارد.افرادی هستند که به شما به خاطر رنگ پوست‌تان توهین می کنند. این رفتاری احمقانه است.

فابرگاس افزود: متاسفانه این رفتار از سال‌ها قبل وجود داشته و اکنون زمان بیانش رسیده و این که با آن برخورد شود.اگر باید ورزشگاه‌ها را ببندیم و جریمه بگذاریم، باید این  کار را کرد. اگر باید افراد مجرم به زندان بروند،‌ باید دستگیر شده و به حبس روند. کاری که باید انجام شود، برای اولین و آخرین مرتبه باید صورت گیرد.

در این گفت‌وگو ستاره پرسابقه اسپانیایی در مورد این که فوتبالیست‌ها در مورد مسائل خارج از مستطیل سبز، نظر می دهند،‌عنوان کرد:باید در نظر داشت که ما این بستر را از طریق رسانه‌ها داریم که می توانیم حرف بزنیم که برای جهان مثبت باشد. همه ما در تلاش هستیم که جهانی بهتر داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس