کد خبر 1083587
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
رونالدو

رونالدو با وجود ناتوانی در گلزنی به میلان، در امر فضاسازی و ساخت موقعیت برای هم تیمی هایش مشارکت داشت.

به گزارش مشرق، در دیدار یوونتوس و میلان که به تساوی 0-0 انجامید، یوونتوس با وجود این تساوی توانست به فینال کوپا ایتالیا 2020 برسد اما عملکرد کریستیانو رونالدو، ستاره 35 ساله پرتغالی مثل همیشه نبود.

بیشتر بخوانید:

رونالدو سالی یک‌بار پنالتی از دست می‌دهد +عکس

رونالدو در نوک حمله موثر تر از پست وینگر

در دور برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا، مائوریتزیو ساری از مثلث پائولو دیبالا، کریستیانو رونالدو و داگلاس کاستا در خط حمله یوونتوس استفاده کرد اما محل قرارگیری بازیکنان مثل همیشه نبود. در این مسابقه، از داگلاس کاستا به عنوان وینگر چپ استفاده شد، پائولو دیبالا در سمت راست، مرکز زمین و دور از دروازه به کار گرفته شد، کریستیانو رونالدو نیز برخلاف همیشه، به عنوان وینگر راست و مهاجم نوک ایفای نقش کرد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، کریستیانو رونالدو با وجود از دست دادن پنالتی و ناتوانی در گلزنی برابر میلان، نسبت به گذشته مشارکت بیشتری در بازی داشت. رونالدو که در این مسابقه به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شد، نسبت به زمانی که وینگر چپ بود، آمار شوت زنی و ارسال پاس کلیدی بیشتری به ثبت رساند. کریستیانو رونالدو در پست مهاجم نوک، میانگین 9 شوت در هر بازی و میانگین 2 پاس کلیدی در هر بازی داشته و این در حالی است که میانگین شوت و پاس کلیدی او در هر بازی به عنوان وینگر چپ، به ترتیب 5.4 و 1.4 بوده است.

ساری از CR9 راضی است

با وجود این که رونالدو نتوانست برابر میلان گلی به ثمر برساند، ساری از نمایش او در پست مهاجم نوک راضی است و قصد دارد بازهم او را در این پست به کار گیرد. گاتزتا همچنین به این مسئله اشاره کرده وقتی رونالدو با یک ناکامی مواجه شود، معمولا قدرتمندتر از گذشته بازخواهد گشت و فینال کوپا ایتالیا در روز چهارشنبه، فرصت خوبی برای ستاره پرتغالی یوونتوس خواهد بود تا عملکردی عالی از خود نشان دهد. مائوریتزیو ساری به رونالدو در پست مهاجم نوک ایمان دارد زیرا فضاسازی های مهاجم پرتغالی، توجه سرمربی یوونتوس را جلب کرده است. با توجه به مصدومیت هیگواین، انتظار می رود رونالدو برابر ناپولی در نوک حمله یوونتوس بازی کند.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس