کد خبر 1084068
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
انتقاد تند رییس ناپولی از ساری و آنچلوتی

آئورلیو دی لائورنتیس در یک مصاحبه به شدت از سرمربیان سابق ناپولی انتقاد کرد و سرمربی کنونی یوونتوس را خائن نامید.

به گزارش مشرق، تنها دو روز به دیدار ناپولی و یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا باقی مانده است و آئورلیو دی لائورنتیس پیش از این بازی حساس مصاحبه کرد. رییس باشگاه ناپولی درباره رابطه پیچیده‌اش با مائوریتسیو ساری صحبت کرد و از آنچلوتی انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید:

شاگردان گتوزو حریف یوونتوس در فینال

سرمربی کنونی یوونتوس سه فصل در ناپولی حضور داشت و توانست در فصل ۲۰۱۸ عملکرد خوبی در سری آ داشته باشد و تیمش را نایب قهرمان کند. با این حال لائورنتیس از سرمربی ایتالیایی به عنوان خائن یاد کرد و گفت: به خاطر این که برای پول بهانه تراشی کرد عصبانی شدم. من را مجبور کرد به دنبال مربی دیگری باشم. دو سال از قراردادش باقی مانده بود. در فوریه ۲۰۱۸ من را برای ناهار به خانه‌اش دعوت کرد اما هرگز درباره رفتن صحبت نکرد. تا آخرین بازی چیزی به من نگفت. او به من خیانت کرد.

مالک ناپولی انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان جانشین ساری را اشتباه عنوان کرد که در نهایت سرمربی ایتالیایی در ماه دسامبر به خاطر کسب نتایج ضعیف برکنار شد. دی لائورنتیس در این رابطه اظهار کرد: نمی‌دانم امضای قرارداد با آنچلوتی درست بود یا نه. پس از فصل نخست به کارلو گفتم که برای من این نحوه بازی ناپولی قابل پذیرش نیست. ما دوستی بزرگمان را حفظ کردیم اما فوتبال چیز دیگری است. بهتر بود به پایان برسد. باید یک سال قبل از آن آنچلوتی را اخراج می کردم.

رییس باشگاه ناپولی در ادامه از جنارو گتوزو تمجید کرد و گفت: از او خواستم تا به ترکیب ۳-۳-۴ ساری برگردیم. می دانستم این تغییر موجب خواهد شد که سه یا چهار شکست پیاپی را تجربه کنیم. با این حال گتوزو شکست کمتری خورد. کارلو یک سفیر بود و جنارو یک جنگجو است.

دی لائورنتینس در پایان گفت: اگر جام حذفی و لیگ قهرمانان را به خوبی به پایان برسانیم و شرایطمان را در جدول سری آ بهتر کنیم در ماه آگوست با گتوزو قراردادش را برای سه یا چهار سال تمدید می کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس