کد خبر 1083453
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
از شایعه تا واقعیت گزینه بودن ویلموتس برای مربیگری شالکه

یک رسانه آلمانی گزینه بودن سرمربی سابق تیم ملی ایران برای هدایت شالکه را شایعه ای بیش ندانست.

به گزارش مشرق، سایت «wa.de» آلمان امروز در گزارشی به شایعات حضور مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی ایران روی نیمکت باشگاه شالکه پرداخت. 

این رسانه آلمانی نوشت: رسانه ها درباره آینده دیوید واگنر، سرمربی شالکه به دلیل عدم کسب نتایج مناسب پیش بینی های متفاوتی دارند. البته به دلیل نگرفتن نتایج مناسب بیشترین گزینه جدایی او از شالکه است. به همین خاطر گزینه های جانشینی برای واگنر این روزها زیاد مطرح می شود.

بیشتر بخوانید:

موضوع قرارداد ویلموتس به صورت ویژه بررسی می‌شود

فردی که این روزها از همه بیشتر نامش در کنار باشگاه شالکه مطرح می شود، مارک ویلموتس است. منبع این شایعه از سوی رسانه های رده پایین بلژیک است. بدون شک به دلیل اینکه ویلموتس سابقه بازی در این باشگاه را دارد در وهله اول انتقال این مربی برای مسئولان شالکه کار بسیار آسانی است.

واقعیت این است که این پیش بینی ها از حضور ویلموتس در شالکه از رسانه های کشورش نشات می گیرد. ویلموتس در رده باشگاه موفقیتی کسب نکرده و او در رده ملی هدایت تیم های ملی بلژیک، ساحل عاج و ایران را برعهده داشته است و اکنون کاری ندارد. تمام این گمانه زنی ها برای حضور ویلموتس تنها در اندازه شایعه ای است که از رسانه های کشورش شنیده می شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس