کد خبر 1082246
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷

خوب می‌دانیم که دنیای تبلیغات بسیار گسترده شده و همه مردم در طول شبانه‌روز با تصاویر و پیام‌های تبلیغاتی متفاوتی در اینترنت، تلویزیون، و رادیو مواجه می‌شوند. اما درصد زیادی از این تبلیغات زودگذر به سرعت به دست فراموشی سپرده می‌شوند. مزیت خارق‌العاده هدایای تبلیغاتی همین ماندگاری آنهاست. با اهدای وسیله‌ای رایگان و خاص به دست مشتری، برندتان را تا مدت‌های طولانی در ذهن او حک می‌کنید.

نتیجه تحقیقی که اخیرا در بریتانیا انجام شده نشان می‌دهد که بیش از 80 درصد مردم هدایای تبلیغاتی را به مدت حداقل دو سال نزد خود نگه می‌دارند. محبوب‌ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی هم وسایل کاربردی انتخاب شده‌اند. این آمار بالا یک نکته مهم به ما می‌آموزد: نباید از فرصتی که هدایای تبلیغاتی برای شناساندن و تبلیغ برندمان به ما می‌دهد غافل شویم.

همراه ما باشید تا با بهترین هدایای تبلیغاتی برای مشتریان وفادار خود یا عرضه در نمایشگاه‌ها آشنا شوید. هدایایی را معرفی می‌کنیم که ماندگاری بالا و طرفداران زیادی دارند و در یک کلام دورریختنی نیستند.

ست مدیریتی تبلیغاتی

یکی از کامل‌ترین و خاص‌ترین هدایایی که می‌توانید به مشتریان یا همکارانتان تقدیم کنید ست مدیریتی تبلیغاتی است. این ست‌ها تنوع بسیار بالایی دارند و شامل اقلام ضروری مانند پاوربانک، خودکار (تاچ یا معمولی)، فلش مموری، و شارژر فندکی می‌باشند. می‌توانید بنا به سلیقه خود این ست‌ها را به همراه کیف یا جعبه مخصوص انتخاب کنید.

ویژگی‌ها و مزایای ست مدیریتی تبلیغاتی:

· جذابیت هدیه و تاثیرگذاری بسیار مثبت در ذهن مشتری

· طیف قیمت عالی با توجه به بودجه شما: از مقرون به صرفه تا لوکس

· طراحی سفارش و اقلام بر اساس سلیقه و انتخاب شما

· تنوع بسیار بالا از لحاظ اقلام، مدل‌ها، قیمت، و حتی جعبه‌های هدیه

پاوربانک تبلیغاتی

چند سالی است که پاوربانک هم جای خود را میان وسایل الکترونیکی ضروری هر خانه و اداره‌ای باز کرده است. این هدیه فوق‌العاده کاربردی در ظرفیت‌ها و مدل‌های مختلفی ارائه می‌شود و جزو نیازهای روزانه افرادی است که استفاده زیادی از موبایل یا دیگر وسایل شارژی دارند.

ویژگی‌ها و مزایای پاوربانک تبلیغاتی:

· قابل حمل است و به راحتی در جیب یا کیف جا می‌گیرد.

· می‌توانید این هدیه محبوب را به آسانی با دیگر وسایل الکترونیکی ست کنید.

· قیمت‌های مناسب پاور بانک تبلیغاتی براساس مدل یا ظرفیت متغیراند.

· با اهدای پاوربانک به مشتری، نشان می‌دهید که به نیازهای او اهمیت می‌دهید.

فلش مموری تبلیغاتی

از اهمیت فلش مموری هرچقدر بگوییم کم گفته‌ایم. از این وسیله الکترونیکی کوچک ولی کاربردی برای نگه‌داری از اطلاعات، ایجاد فایل پشتیبان، انتقال فایل‌هایی مانند عکس و ویدئو، و حتی نصب برنامه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

ویژگی‌ها و مزایای فلش مموری تبلیغاتی:

· بهترین مزیت فلش مموری تبلیغاتی این است که بین افراد مختلفی دست به دست می‌چرخد. همین موضوع باعث می‌شود لوگو و برند شما به افراد زیادی معرفی شود، یک تبلیغ فوق‌العاده!

· تقریبا همه وسایل الکترونیکی درگاه USB دارند، یعنی فلش مموری برای مخاطبان شما قطعا وسیله‌ای کاربردی خواهد بود.

· در ظرفیت‌های متفاوت (8، 16، 32، و 64 گیگابایت)، رنگ‌های متنوع، و قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شود.

کتب نفیس

کتاب‌های نفیس جزو هدایای لوکسی هستند که وجهه‌ای حرفه‌ای و فرهیخته از کسب‌وکار شما به مشتری نشان می‌دهند. پیشکش کتاب‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند که هر شخصی با آغوش باز از آنها استقبال می‌کند: دیوان شعر شعرای بزرگ مانند حافظ، سعدی و خیام، کتاب‌های ایران‌شناسی و انواع مختلفی از قرآن‌های نفیس.

ویژگی‌ها و مزایایی کتب نفیس تبلیغاتی:

· مجبور نیستید به چاپ لوگو و پیام تبلیغاتی بسنده کنید، شما می‌توانید در صفحه‌های ابتدایی کتاب هر متن یا پیغامی که دوست داشتید را برای مشتری‌هایتان بنویسید.

· می‌توانید از این کتاب‌های چندزبانه را به همکاران یا مشتری‌های غیرایرانی خود نیز تقدیم کنید.

· این هدیه خاص همیشه در قفسه کتابخانه منزل یا شرکت مشتری می‌ماند. هم اطلاعات تماس برند شما را همیشه در اختیار دارد و هم نام تجارت شما در ذهن او ماندگار می‌شود.

هدایای تبلیغاتی خاص

گاهی وقت‌ها وسایلی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید می‌تواند یک هدیه متفاوت و بسیار جذاب باشد. وسایل لوکس یا خاصی مانند وسایل الکترونیکی خانه و آشپزخانه، شارژر وایرلس، لیوان هوشمند و . . جزو آیتم‌هایی هستند که هر مشتری را سورپرایز و به برند شما علاقه‌مند می‌کند.

 تعداد و تنوع هدایایی که پیشکش در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار چشمگیر است. کافی است چرخی در وب‌سایت شرکت پیشکش به آدرس pishkeshgift.com بزنید و هدیه مورد نظرتان را برای جذب مشتریان انتخاب کنید. ناگفته نماند که وسایل الکترونیکی شرکت پیشکش همگی از برندهای معتبر تهیه شده و دارای ضمانت معتبر هستند.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس