کد خبر 1081816
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
ترامپ ارتش آمریکا

«موریل بوزر» شهردار واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا در انتقاد شدید از مواضع رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد، نیروهای ارتش این کشور بازیچه ترامپ شده‌اند.

به گزارش مشرق، شهردار پایتخت آمریکا در یک مصاحبه به دونالد ترامپ و دولت او به دلیل اعزام نیروها و استقرار تجهیزات ارتش این کشور در  خیابان‌ها برای مقابله با تظاهرات اعتراضی در این شهر تاخت.

بیشتر بخوانید:

آمریکا علیه آمریکا

به نوشته «هیل»، خانم «موریل بوزر» شهردار واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا رئیس‌جمهور این کشور را متهم کرده که به منظور ارعاب مردم پایتخت، ارتش آمریکا را بازیچه خودش کرده است.

این مقام آمریکایی عضو حزب دموکرات طی روزهای اخیر بارها از تصمیم دونالد ترامپ برای استفاده از زور به منظور کنار زدن معترضان از خیابان‌های اطراف یک کلیسای قدیمی در پایتخت آمریکا به منظور گرفتن عکس یادگاری انتقاد کرده است.


«موریل بوزر» شهردار پایتخت آمریکا

او در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» بار دیگر از رئیس‌جمهور و دولت فدرال آمریکا به دلیل تصمیمشان برای اعزام نیروها و استقرار تجهیزات ارتش این کشور در  خیابان‌ها برای مقابله با تظاهرات اعتراضی در این شهر انتقاد کرد.

شهردار پایتخت آمریکا گفت: «ما دیدیدم که چطور ارتش آمریکا شبیه به سربازان مینیاتوری در مناطق مختلف جا به جا شدند تا آمریکایی‌ها در واشنگتن دی سی مورد ارعاب قرار گیرند».

به دنبال انتقاد رئیس‌جمهور آمریکا از شهردار پایتخت و اتهام زنی به او درباره عدم انجام اقدامات لازم به منظور «کنترل معترضان در مقابل کاخ سفید»،  بوزر و ترامپ طی روزهای اخیر به کرات با هم دچار تقابل شده‌اند.

اظهارات شهردار واشنگتن دی سی علیه ترامپ در حالی مطرح شده که پیش‌تر برخی ساکنان پایتخت و رسانه‌های آمریکایی از نظامی‌گری در خیابان‌ها به شدت انتقاد کردند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس