کد خبر 1081724
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
سرنا ویلیامز

تنیسور مطرح زنان جهان علیه نژادپرستی و کشته شدن جورج فلوید اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، سرنا ویلیامز تنیسور مطرح زنان جهان و دارنده 23 عنوان قهرمانی گرنداسلم همراه با همسر خود در برنامه زنده اینستاگرام علیه نژادپرستی صحبت کرد.

این تنیسور آمریکایی – آفریقایی هفته گذشته بعد از کشته شدن جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی توسط پلیس موضع جدی خود را علیه نژادپرستی مطرح کرد. علاوه بر وی، تنیسورهای دیگری از جمله نائومی اوساکا، کوکو گاف و فرانسس تیافوئه اعتراض خود را علیه نژادپرستی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

زانوی فوتبال روی گردن نژادپرستی +عکس

سرنا ویلیامز در این باره گفت: بسیاری از مردم نمی‌دانند من در زندگی با چالش‌های مختلفی مقابله کردم. من با نابرابری زیادی روبه‌رو بودم و با نژادپرستی مقابله کردم.

وی افزود: صادقانه بگویم این برای افرادی که رنگ پوست مرا دارند، ناراحت کننده است. چیزی که من در نهایت به آن رسیدم این است که باید با آن مقابله کنیم.

این تنیسور مطرح زنان جهان با اشاره به نابرابری‌هایی که در دستمزدها وجود دارد، عنوان کرد: این ناراحت‌کننده است که کسی در سطح من مجبور باشد دستمزد پایین‌تری بگیرد یا خیلی چیزهای متفاوت که به خاطر رنگ پوست من است.

ویلیامز ادامه داد: من وارد ورزشی شدم که همه سفیدپوست بودند. نگاه کردن به آن آسان نبود اما فهمیدم همه چیز موقتی است. چیزی که من به آن اعتقاد دارم اینکه اگر ایمان داشته باشیم چیزهای زیادی در انتظارمان است. به آنچه که هستم (سیاهپوست) افتخار می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس