کربکندی: هر روز بوی گندی از مفاد قرارداد ویلموتس بلند می‌شود/ در تمام ارکان ورزش دلال‌ها تعیین‌کننده هستند

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که دلال‌ها در تمامی ارکان ورزش ایران نقشی تعیین‌کننده دارند.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی درباره شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال و انتقادهایی که از فدراسیون بابت مفاد و نوع قرارداد با این مربی صورت گرفته است، گفت: متأسفانه در تمامی ارکان ورزش ما، دلال‌ها تعیین‌کننده هستند و وقتی اقدام به آوردن مربی یا بازیکن خارجی می‌کنند، از این موضوع سود می‌برند. بعد از جدایی کی‌روش انتظار ما این بود که در عقد قرارداد با سرمربی جدید، خیلی چیزها در نظر گرفته شود تا فدراسیون حکم یک شاگرد را برای سرمربی تیم ملی نداشته باشد، ولی متأسفانه هر روز بوی گندی از مفاد قرارداد فدراسیون با ویلموتس بلند می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: متأسفانه در ورزش و فوتبال ما دلال‌ها تعیین‌کننده هستند و حتی آنها برخی رسانه‌ها و برنامه‌های تلویزیون را هم در اختیار دارند. در ورزش و خیلی جاهای دیگر هیچ اراده‌ای برای مبارزه با فساد وجود ندارد. من چند سال پیش گفتم که فوتبال ما کثیف است، ولی صدای کسی در نیامد و در آخر هم مرا سه میلیون تومان جریمه کردند و گفتند که چرا این حرف را زدم. الان دیگر وضعیت طوری شده است که احساس می‌کنم هر حرفی بزنیم بی‌فایده است و اگر هم انتقاد کنیم یا ایراد بگیریم قرار است چه چیزی تغییر کند؟ باز هم می‌گویم که هیچ اراده‌ای برای مبارزه با فساد و کثیفی‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

شاید همه مشکلات قرارداد ویلموتس عمدی باشد

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: وقتی یک مدیر در هر نهاد یا سازمانی مسئولیتش را ترک می‌کند باید در مورد عملکردش توضیح بدهد، خصوصاً زمانی که ممکن است تخلف یا اشتباهی رخ داده باشد. شما دیدید که چگونه با فردی که هیچ بازدهی مثبتی نداشت یک قرارداد ترکمنچای بسته شد. الان که برای نهادهای نظارتی رسیدگی به تخلفات کاری ندارد و می‌بینید که برخی افراد چگونه گرفتار شده‌اند، پس بهتر است که به تخلفات فوتبال هم رسیدگی شود.

کربکندی همچنین در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت بحرانی ذوب‌آهن، عدم حضور رادولوویچ در ایران و اینکه آیا خودش در این شرایط قصد دارد در این باشگاه فعالیت کند، اظهار داشت: من دیگر مسئولیتی در باشگاه ذوب‌آهن ندارم و ترجیح می‌دهم در مورد این مسائل صحبت کنم. مدتی است که از سمتم کناره‌گیری کرده‌ام و دیگر در باشگاه ذوب‌آهن مسئولیتی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس