کد خبر 1081185
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
دلیل انصراف اینتر از خرید ویدال

یک رسانه ایتالیایی دلیل پا پس کشیدن باشگاه اینتر از خرید هافبک شیلیایی یوونتوس را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با وجود اصرار زیاد آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر برای جذب آرتورو ویدال از بارسلونا، اکنون به نظر می‌رسد که نراتزوری از خرید او منصرف شده و برنامه دیگری دارد.

بیشتر بخوانید:

کونته به دنبال جذب هافبک بارسلونا

پیش از این اینتری‌ها از دریافت ویدال به عنوان بخشی از رقم انتقال لائوتارو مارتینس به بارسلونا خودداری کرده بودند و اکنون جوزپه ماروتا، مدیراجرایی باشگاه به طور کلی تلاش برای جذب این هافبک شیلیایی را از برنامه کاری خود حذف کرده است.

طبق ادعای نشریه توتواسپورت اینتر نه قصد دارد هیچ یک از بازیکنانش را با ویدال معاوضه کند و نه حاضر است برای خرید او پولی بپردازد، چرا که به نظر ماروتا او ویژگی‌های بازیکنی که نراتزوری برای فصل آینده می‌خواهد را ندارد. اینتر قصد تقویت خط میانی‌اش را دارد اما ظاهراً سن ویدال سبب شده که ماروتا با درخواست کونته برای خرید بازیکنی که در یوونتوس زیر نظرش کار می‌کرد، مخالفت کند.

ویدال که دو هفته پیش 33 ساله شد؛ تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و به همین دلیل ماروتا ترجیح می‌دهد که گزینه‌ای جوان‌تر را جذب کند. طبق ادعای توتواسپورت؛ مدیراجرایی باشگاه اینتر برای تقویت خط میانی تیم می‌خواهد راجا ناینگولان 32 ساله که در پایان فصل قرارداد قرضی‌اش به پایان می‌رسد را به جوزپه مه‌آتزا برگرداند، اگرچه گفته می‌شود ماروتا در پی معاوضه هافبک پیشین رُم با نیکولو زانیولو، بازیکن 20 ساله‌ای است که در آکادمی اینتر رشد کرده و 2 سال پیش به عنوان بخشی از قرارداد خرید ناینگولان به تیم پایتخت ایتالیا واگذار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس