داوطلبان از مراجعه به شورای نگهبان و دفاتر استانی خودداری کنند

شورای نگهبان در نامه‌ای به مجلس تصریح کرد که درباره اعتبارنامه منتخبین فریدن و صومعه‌سرا مدارکی که امروز در اختیار مجلس قرار دارد در زمان تأیید صلاحیت‌ها در اختیار شورای نگهبان نبوده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ شورای نگهبان در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد که در مورد اعتبارنامه ۲ نفر از منتخبین (منتخبین فریدن و صومعه‌سرا) مدارکی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد پیش از این و در زمان بررسی صلاحیت نمایندگان در اختیار شورای نگهبان قرار نداشته است.

بیشتر بخوانید:

آغاز خروج اصلاح‌طلبان از حاکمیت با پیغام به شورای نگهبان

شورای نگهبان برای پاسخ به استعلام درباره تاجگردون ۱۰ روز فرصت خواست

وی افزود: شورای نگهبان در این نامه تصریح کرده که در مورد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران نیز مدارکی که امروز در اختیار نمایندگان قرار دارد در زمان بررسی صلاحیت فرد مورد نظر در اختیار شورای نگهبان نیز قرار داشته است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه اظهار داشت: در این جلسه با بررسی این نامه مقرر شد تا شعبه برای بررسی این نامه تشکیل جلسه بدهد.

سلیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در جلسه امروز بنا بر این شد تا جلسات صحن از هفته آینده در سه روز و در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه، و چهارشنبه برگزار شود و کمیسیون‌ها نیز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه جلسه داشته باشند.

وی در پایان گفت: در مورد بحث امتیازبندی برای عضویت در کمیسیون‌ها نیز نمایندگان ۴۸ ساعت فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند که مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    1 2
    این اعتراف به نادانی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس