کد خبر 1080814
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی سیستم ناآشنایی نیست، اما اینکه بهترین سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی کدام است، احتمالا تشخیص سختی است که فقط با تجربه به دست می آید. این روزها خصوصا بعد از تایید و تصویب نهایی افزایش حقوق بازنشستگان در سال 99، اینکه یک بازنشسته با شرایط اختصاصی و منحصر به فرد خودش در سال 99 چه قدر حقوق دریافت خواهد کرد، موضوع مهم و پر چالشی است. طبیعتا بسیاری از بازنشستگان نمی توانند به راحتی افزایش حقوق خود را محاسبه کنند. حتی بسیاری از کسانی که در شرف بازنشستگی هستند هم قوانین محاسبه حقوق بازنشستگی خود و نحوه مشاهده سوابق بیمه را با شرایط خاصی که دارند، نمی دانند. اما به راحتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن کارپرداز به تمامی این موارد دسترسی پیدا کنید.

بهترین سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی چیست؟

یک اپلیکیشن با قابلیت ها و امکانات فراوان می تواند به عنوان بهترین سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی در بستر بسته اینترنت معرفی شود. در مورد اپ کاربردی و جامع "کارپرداز" صحبت می کنیم. اگر هنوز این اپ را نمی شناسید، بهتر است آن را با عنوان بهترین سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی بشناسید و با همین عنوان هم آن را به دیگران معرفی کنید. در این اپلیکیشن علاوه بر اینکه می توانید خدمات مختلفی را در حوزه بازنشستگی دریافت کنید، این امتیاز و فرصت برای شما باقی است که از انبوه سرویس های مورد نیاز هر شهروند نیز استفاده کنید و بسیاری از نیازهای خود را به صورت آنلاین رفع و رجوع کنید.

کارپرداز چه خدماتی را ارائه می دهد؟

به جز اینکه اپلیکیشن کارپرداز بهترین سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی است، خدمات دیگری از جمله موارد زیر را هم ارائه می دهد:

· سرویس پرداخت و استعلام اینترنتی

· مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

· ثبت نام کارت سوخت

· استعلام و پرداخت خلافی خودرو

· خرید بلیط قطار و پرداخت قبض در کوتاه‌ترین زمان

· خرید شارژ، فرستادن اعتبار برای دیگران و چک کردن شارژ سیم‌ کارت‌

· استعلام سهام عدالت

· سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی

· نرخ ارز و قیمت سکه

· قیمت دلار و قیمت طلا

· استعلام ممنوع الخروجی

· استعلام کد ملی

· مرسولات پستی

· سربازی

· خرید طرح ترافیک

· رجیستری گوشی

· لرزه نگار

· مشاهده ریز سوابق بیمه تامین اجتماعی

· استعلام و مشاهده سوابق درمانی

· حذف قبوض برق و گاز

· استعلام قیمت گوشی و سیم کارت

· بدهی پلاک خودرو

· نوبت گیری و نقشه مراکز معاینه فنی

· مشاهده شاخص آلودگی هوا

· رجیستری گوشی

· استعلام شماره شبا

· مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

· چاپ و پرداخت جریمه ماشین

· خرید بسته اینترنتی

· و تمام خدمات غیر حضوری پلیس+10

سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی چگونه حقوق را محاسبه می کند؟

سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی بر اساس نوع بازنشستگی و سنوات خدمت قابل قبول، حقوق بازنشستگی را برای هر کسی به تناسب اطلاعات ورودی، محاسبه می کنند و نشان می دهند. به طور کلی و بر اساس قوانین بازنشستگی، حقوق بازنشستگی مطابق میانگین دستمزد دو سال آخری که به سازمان تامین اجتماعی اعلام می‌ شود، محاسبه می شود. هر بیمه شده ای در سازمان تامین اجتماعی می تواند بعد از مدتی با توجه به قوانین سازمان تامین اجتماعی بازنشسته شود و از مزایای بازنشستگی استفاده کند. تعداد سال هایی که حق بیمه رد شده است و میزان حق بیمه ای که رد شده است، همراه با حقوق دریافتی که در لیست بیمه ثبت شده است، در دریافت حقوق بازنشستگی تاثیر مستقیم دارند. سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی هم با توجه به این معیارها حقوق بازنشستگی را محاسبه و اعلام می کند.

مهمترین فاکتورها در محاسبه حقوق بازنشستگی را بشناسید

دو عامل "سابقه پرداخت حق بیمه" و "حقوق و مزایای مبنای کسر حق بیمه" دو عامل مهم برای تعیین مقدار و میزان مستمری قابل پرداخت به بازنشستگان است؛ معمولا به دلیل پیچیدگی هایی که محاسبه حقوق بازنشستگی دارد، افراد ترجیح می دهند از سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی استفاده کنند. بهتر است برای این منظور از اپلیکیشن کارپرداز کمک بگیرید تا بدون هیچ اشتباهی بتوانید حقوق بازنشستگی خود را با توجه به شرایط اختصاصی خود محاسبه کنید.

انواع بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی

· بازنشستگی با 35 سال سابقه بدون شرط سنی

· بازنشستگی با 30 سال سابقه با شرط سنی 50 سال برای مردان و 45 سال برای زنان

· بازنشستگی با 42 سال سن و حداقل 20 سال سن برای زنان مشمول قانون کار

· بازنشستگی با 20 سال متوالی یا 25 سال متناوب اشتغال در کارهای سخت و زیان آور بدون شرط سن (ضریب 1.5 برای هر سال سابقه)

· سابقه کمتر از 20 سال متوالی با 25 سال متناوب اشتغال در کارهای سخت و زیان آور به شرط فرسایش جسمی و روحی ناشی از کار با تایید کمیسیون پزشکی ماده 91

· بازنشستگی با 20 سال سابقه و سنوات ارفاقی (حداقل 10 سال) برای جانبازان و آزادگان

· بازنشستگی با 20 سال سابقه بدون شرط سنی برای زنان (ویژه جانبازان)

· بازنشستگی با 20 سال سابقه و 45 سال سن برای زنان معلول عادی

· بازنشستگی با 20 سال سابقه با 60 سال سن مردان و 55 سال سن زنان

· بازنشستگی با 60 سال سن مردان و 55 سال سن زنان با سابقه 10 سال (در این مورد فرد می تواند سنوات کمتر از 10 سال را به شرط سنی حق بیمه واریز کند و بازنشسته شود. البته با 10 روز حقوق)

فرمول محاسبه حقوق بازنشستگی

گرچه سیستم آنلاین محاسبه حقوق بازنشستگی در اپلیکیشن کارپرداز به صورت هوشمند و بر اساس اطلاعاتی که کاربر وارد می کند، حقوق بازنشستگی را محاسبه می کند و اصلا کاربر نیاز ندارد که فرمول محاسبه حقوق بازنشستگی را بداند، اما به هر حال آگاهی داشتن از این موضوع خالی از لطف و فایده هم نیست. به طور کلی برای تعیین میزان مستمری تعلق گرفته به هر فرد بازنشسته، پس از محاسبه متوسط مزد یا حقوق بیمه‌شده، عدد بدست آمده در سابقه پرداخت حق بیمه، ضرب می شود. سپس عدد بدست آمده بر ۳۰ تقسیم می ‌شود. این فرمول در هر شرایطی از جمله محاسبه آنلاین حقوق بازنشستگی استفاده می شود.

ü میزان مزد × سابقه پرداخت حق بیمه /  30 = حقوق بازنشستگی

جمع بندی

با نصب اپلیکیشن کارپرداز می توانید به بهترین شکل به خدمات شهروندی دسترسی داشته و تنها با یک گوشی موبایل، کلیه امور خود را به انجام برسانید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید.اکبرزاده IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 0
    اگرحق مردم ایرا استکه سهام داشته باشند پس باید بهمه مردم تعلق بایدداشته باشدطبقه بدون نیاز سهام دادند امابه نیازمندان ندادند این عدالت نیست باید عدالت اجراشود همه سهام دار باشند وسلام
    • محمد IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
      0 0
      باشه ،،،دستور بده اجرا بشه ،،
  • FR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    0 0
    بله بله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس