کلی کرافت

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز جمعه به انتقادات چین و ایران از کشورش بابت رفتار با معترضان واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «کلی کرافت»، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز جمعه به انتقادات بین‌المللی از کشورش بابت رفتار با معترضان واکنش نشان داد. 

به نوشته خبرگزاری رویترز، این دیپلمات مرگ جورج فلوید، مرد سیاه‌پوست آمریکایی را «غیرقابل‌تحمل» توصیف کرد. 

بیشتر بخوانید:

ملانیا پیام‌های متناقض با ترامپ درباره اعتراضات منتشر می‌کند

آخرین جزئیات از اعتراضات سراسری در آمریکا +عکس و فیلم

او در ادامه تلاش کرد از کشورهای منتقد آمریکا اعتبارزدایی کند. کرافت گفت: «با وجود این، هیچگونه همگونی اخلاقی بین جامعه آزاد ما که در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی مانند نژادپرستی است  با جوامع دیگری که اجازه بحث درباره هیچ چیزی را نمی‌دهند وجود ندارد.»

کرافت گفت: «من از همه می‌خواهم سوابق خودشان در زمینه برخورد با موقعیت‌های مختلف را با سوابق ما مقایسه کنند.»

 «آنتونیو گوترش»، دبیر کل سازمان ملل متحد روز دوشنبه خواستار خویشتنداری مسئولان آمریکا در مقابله با تظاهرات‌کنندگان در این کشور شد. 

آمریکا در روزهای گذشته، پس از انتشار فیلمی از قتل نژادپرستانه یک مرد سیاه‌پوست به دست افسر پلیس به صحنه اعتراض یکپارچه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس تبدیل شده است.  

دوشنبه هفته گذشته فیلمی منتشر شد که نشان می‌داد یک افسر سفیدپوست زانویش را روی گردن یک مرد سیاه‌پوست گذاشته است. این حادثه به مرگ مظنون سیاه‌پوست که «جورج فلوید» نام داشت منجر شد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    3 0
    میگن دروغ هرچی بزرگتر، قابل باورتر! یه طوری وانمود کرده که انگاری تاریخ پر از برده داری و کشتار و غصب اموال سرخپوستان و... از ذهن مخاطب جهانی خالی شده! البته با هنرمندی هالیوود، واقعا داشتند خالی میکردند! ولی دلهای مردم آزاده همیشه بیدار هست... مردمی که واقعا زیرفشار همین ادا اصولهای باکلاس غربی، به زنجیر کشیده شدند... و برخی منافقین داخلی، احمقانه باور کردند که ادا اصول نیست... حقیقته... ولی زودا که باور کنند.
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    2 0
    این آمریکایی احمق هم یه کثافتیه لنگه نیکی هیلی بیشعور و سوزان رایس نکبت. یکی از یکی پدرسوخته تر و بیشرف تر. سازمان ملل نباید تو آمریکا باشه با اون رژیم جلاد آمریکا.
  • سس IR ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    2 0
    حقوق بشر در کل دنیا با هر نظامی تا زمان ظهور حضرت حجت به صورت نسبی ابزار تبلیغاتی بیش نیست مسعولین در کل دنیا اولویت حقوق بشر خودشون و نزدیکانشون هستن
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    1 3
    راست میگه به نظرم.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    4 0
    سوابق شما رو همه می دانیم. از وقتی که از کشتی پیاده شده و پا به سرزمین سرخپوستان گذاشتید. سرخپوستان کشتید و سیاهان از افریقا به بردگی به امریکا اوردید. شما مصداق بارز ابلیس هستید. الان هم هر غلطی که می خواهید میکنید. اروپا خفه خون گرفته و نوکرانتان سکوت مرگ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس