کد خبر 1078805
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
اعتراض به پلیس آمریکا

بر اساس گزارش مقامات پلیس ایالت آیوا، تیراندازی در شهر «داونپورت» این ایالت دو کشته و یک زخمی به جا گذاشت.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش مقامات پلیس ایالت آیوا، تیراندازی در شهر داونپورت این ایالت، موجب کشته شدن دو فرد عادی و زخمی شدن یک افسر پلیس در این شهر شد. 

به نوشته وبگاه‌ «سی‌ان‌ان»، سه افسر پلیس در شهر داونپورت که در بحبوحه اعتراضات به قتل «جورج فلوید»، مشغول گشت‌زنی در این شهر بودند، توسط چند معترض مورد هجوم قرار گرفتند. 

بیشتر بخوانید:

شهرها و ایالت‌های آمریکا همچنان در آتش خشم معترضان می‌سوزند +عکس

با توجه به گزارش پلیس شهر داونپورت، این افراد که برای این سه افسر پلیس کمین کرده بودند بعد از حمله به این افسران پلیس در چندین مرحله به آنها شلیک کردند. 

رئیس‌ اداره پلیس شهر داونپورت گفته است که بر اثر این تیراندازی به چند اتومبیل پلیس آسیب وارد شد و یک افسر پلیس نیز زخمی شد. 

رئیس این اداره پلیس عنوان کرده که در ده‌ها حادثه‌ای که بعد از این اتفاق در این شهر رخ داده چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند که دو نفر از آنان جان باخته‌اند. 

شهردار شهر داونپورت گفته که وی امشب به وقت محلی (صبح فردا)، از فرماندار ایالت آیوا خواستار اعمال محدودیت رفت و آمد خواهد شد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    1 0
    تیراندازی هوایی در ایالت آیوا آمریکا دو کشته به جا گذاشت. که بعد از شلیک هوایی از آسمان به زمین افتادند!! حالا بهرام که گور میگرفتی همه عمر - دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟؟ امریکا چند قرن آدم کشت و مخفی کرد و یا تقصیر این و اون انداخت حالا همه دوربین دستشونه .به تعداد تظاهر کنندگان خبرنگار.هر تظاهر کننده ای لایف گزارش میده. کسی منتظر ته لولهای بی بی 30 و بی بی چل و بی بی خل نمیمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس