کد خبر 1078693
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
برادر «جورج فلوید»: ترامپ به من اجازه حرف زدن نداد

برادر «جورج فلوید» که در خشونت نژادپرستانه پلیس آمریکا کشته شد، از تماس تلفنی دونالد ترامپ با خودش خبر داد و با دلخوری گفت: «او حتی فرصت حرف زدن به من نداد».

به گزارش مشرق، «فیلونیس فلوید» که برادرش جورج فلوید در خشونت نژادپرستانه افسر پلیس سفیدپوست شهر مینیاپولیس آمریکا کشته شد، از تماس تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا با خودش خبر داد.

به نوشته «هیل»، او در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» از صحبت‌های دونالد ترامپ در این گفت‌وگوی تلفنی ابراز ناخرسندی کرد و گفت که رئیس‌جمهور آمریکا حتی اجازه صحبت کردن به او نداده است.

برادر جورج فلوید گفت: «او (ترامپ) حتی فرصت حرف زدن به من نداد. خیلی سخت بود. می‌خواستم با او صحبت کنم اما او هِی تلاش می‌کرد که مرا از سر خود وا کند، انگار مثل این بود که او می‌خواست به من بگوید "نمی‌خواهم حرفی که تو می‌خواهی بزنی را گوش کنم"».

وی افزود: «من فقط به او گفتم که خواهان اجرای عدالت (درباره قتل برادرم) هستم و گفتم که باورم نمی‌شود که در روز روشن آنها (ماموران پلیس) بدون محاکمه و مراعات روند قضایی فردی را اعدام کنند».

فیلونیس فلوید همچنین از گفت‌وگوی تلفنی با جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و معاون رئیس‌جمهور آمریکا در دولت سابق این کشور هم خبر داد.

به گفته او، «من قبلا هرگز از کسی التماس نکرده بودم اما من از معاون رئیس‌جمهور (جو) بایدن خواستم و خواهش کردم لطفا لطفا عدالت را درباره برادرم اجرا کند».

اظهارات برادر جورج فلوید در حالی مطرح شده که اعتراضات سراسری به این قتل نژادپرستانه همچنان ادامه دارد؛ اعتراضاتی که تاکنون بیش از ۴۱۰۰ بازداشتی و ۵ کشته بر جا گذاشته و به اعلام حکومت نظامی در چندین شهر آمریکا منجر شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    36 7
    وقتی یک مشت همجنسباز و معتاد و سگ باز به ترامپ رای دادن بهتر از این برخورد را نمی بینید
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    24 4
    برادران رنگین پوست دست نگهدارید اخه این چه کاریست که میکنید کشور خود را خراب نکنید ایا نمیدانید این سر دنیا اقازاده هایی هستند که به عشق ملحق شدن به شما روزگار را سپری میکنند لطفا اگر به فکر خویش نیستید به فکر اقازاده های ما باشید اخه با جیب های پر از دلار کجا برند این عزیزان؟؟؟؟
    • علی پوراحمد NO ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      11 0
      این هم کشوری که برخی غرب زده ها ارزو یشان بود که روابط عادی با این کشور داشته باشند تا روزی با التماس به امریکایی ها بگویند که لطفا ترو خدا بگذار بتوانم نفس بکشم . بگذار نفس بکشم . ؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      0 0
      متاسفم خاین
  • تنبل IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    5 4
    حتما.... شتر در خواب بیند پنبه دانه.
  • متین IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    15 1
    قابل توجه طرفدارا ن آمریکا که می گفتند چرا با ترامپ مذاکره نمی کنیم این مردک می خواست ما را بکشد پای میز مذاکره فقط حرف های خودش را بزند و به طرف ایرانی اجازه سخن نده ولی رهبر عزیزمان گفت با ترامپ محال است بگذارم مذاکرات شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس