کد خبر 1076707
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
رضا یزدانی

کشتی گیر تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید شرایطم را تمرینات بسنجم و سپس درباره بازگشت صحبت کنم.

به گزارش مشرق، بدون شک یکی جذاب ترین رقابت در کشتی آزاد در وزن پرمدعی ۹۷ کیلو است؛ جایی که نام علیرضا کریمی، محمدحسین محمدیان، مجتبی گلیج و علی شعبانی به چشم می‌خورد. ستاره های ریز و درشتی که باید بر سر دوبنده تیم ملی برای المپیک توکیو با هم بجنگند. این رقابت اما به نظر می رسد با خضور یک نام بزرگ و کهنه کار دیگر، پیچیده تر و دشوارتر خواهد شد تا یک جنگ تمام عیار را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

مشکلی برای ادامه کار بنا و محمدی وجود ندارد

این روزها نام رضا یزدانی ملی پوش سابق نیز به گوش می رسد. ظاهرا وسوسه المپیک دوباره به جان یزدانی افتاده تا به تشک بازگردد. ستاره ای که در المپیک لندن ۲۰۱۲ دوبنده تیم ملی را بر تن داشت و تا لبه تاریخسازی و کسب مدال پیش رفت اما رباط پاره نگذاشت تا رضا برق مدال المپیک را روی سینه خود ببیند. 

همین حسرت بزرگ سبب شده تا یزدانی در آستانه المپیک توکیو دوباره هوای بازگشت به تشک را کند؛ بازگشتی که می تواند چرخه انتخابی وزن ۹۷ کیلوگرم را جذابتر، سنگین تر و هیجان انگیزتر کند. 

خبر بازگشت احتمالی رضا یزدانی به تشک را نخستین بار رئیس فدراسیون رسانه ای کرد. علیرضا دبیر در نشست بررسی چرخه انتخابی تیم ملی در بخشی از صحبت‌های خود اظهار داشت: با رضا یزدانی هفته پیش صحبت کردم و گفت تمرین می‌کنم و کشتی بگیرم. او پسر خوب و قهرمان بزرگی است و امیدوارم موفق باشد.همه در ۹۷ کیلوگرم‌ باید بیایند در قهرمانی کشور کشتی بگیرند تا طبق قانون چرخه کشتی بگیرند. 

در این وزن و از میان مدعیان علیرضا کریمی تنها کشتی‌گیری است که به دلیل مصدومیت از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف شده.

در همین رابطه رضا یزدانی گفت: رئیس فدارسیون درباره بازگشت من صحبت کرده، بنابراین تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به تشک کشتی بازگردم. در این خصوص نمی‌خواهم  صحبت کنم ولی باید شرایط مهیا شود تا بتوانم خودم را تمرینات بسنجم و بعد بگویم می‌توانم بازگردد یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: درباره من خیلی صحبت هایی مطرح شده است. در حال حاضر قصد پاسخ دادن ندارم. با مهیا شدن شرایط در این خصوص صحبت می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    بنظر شما در ۹۷ اسم کریمی رو اول می نویسی کسی که به جواد ابراهیمی چند دفعه باخت چرا انقدر بهش بها میدین نون رو به نرخ روز می خورید سعی کن قلمت صداقت را بنویسد بنظرم اطلاعات ورزشی تو بالا ببری بد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس