امروز؛ رأی‌گیری برای انتخاب رئیس در فراکسیون اکثریت مجلس

عضو هیئت اجرایی فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب توضیحاتی درباره زمان برگزاری جلسه این فراکسیون برای تعیین رئیس و اعضای هیئت رئیسه از سوی این فراکسیون ارائه کرد.

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار عضو کمیته اجرایی فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب درباره زمان برگزاری جلسه این فراکسیون برای معرفی کاندیدای ریاست و اعضای هیئت رئیسه از سوی این فراکسیون، گفت: اگر جلسه بعدی مجلس برای تعیین هیئت رئیسه رسمی اجلاسیه اول مجلس یازدهم پنجشنبه (هشتم خرداد) برگزار شود، جلسه فراکسیون نیز عصر امروز چهارشنبه برای معرفی کاندیدای ریاست و اعضای هیئت رئیسه برگزار میشود.

وی افزود: در صورتی که جلسه بعدی مجلس یکشنبه (یازدهم خرداد) برگزار شود جلسه فراکسیون نیز روز شنبه برگزار میشود لذا برگزاری جلسه فراکسیون بستگی به تصمیم هیئت رئیسه سنی برای برگزاری جلسه بعدی مجلس دارد.

عضو هیئت اجرایی فراکسیون ائتلاف نیروهای انقلاب درباره زمان انتخاب رئیس فراکسیون، تصریح کرد: پس از انتخاب رئیس مجلس و نواب آن قرار است که مجمع عمومی فراکسیون برگزار شود و در آن جلسه رئیس و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون با رای اعضا مشخص شود و قرار است تا انتخاب اعضای هیئت رئیسه فراکسیون هیئت اجرایی کارهای فراکسیون را انجام دهد.

آقایان قالیباف، حاجی‌بابایی، نیکزاد، حسینی و میرسلیم به‌شکل رسمی نامزدی خود را برای تصدی ریاست مجلس یازدهم به فراکسیون انقلاب اسلامی اعلام کردند همچنین آقایان امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدمهدی زاهدی، محمدرضا میرتاج‌الدینی، مصری، نادران، منادی، تقوی و فرهنگی، نیز برای سایر سمت های هیئت ریاست اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس