کد خبر 1075966
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
رئال مادرید و بارسلونا

رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا باید دو امتیاز عقب افتادگی خود نسبت به بارسا را در ۱۱ بازی فینال گونه جبران کند.

به گزارش مشرق و به نقل از آاس، روز گذشته پدرو سانچس، نخست وزیر اسپانیا مجوز از سرگیری لالیگا و دسته دوم فوتبال اسپانیا را صادر کرد. خبری بسیار خوب برای اسپانیایی ها که می توانند از هشت ژوئن(۱۹ خرداد)بار دیگر شاهد جدال تیم های محبوب شان در زمین فوتبال باشند. در مورد زمان دقیق شروع مجدد بازی ها اتحادیه لالیگا تصمیم گیری خواهد کرد و گفته می شود ۱۲ ژوئن(۲۳ خرداد) زمان ایده آل لالیگا برای شروع مجدد فوتبال است.

شیوع کرونا در اسپانیا باعث تعطیلی لالیگا از اواخر اسفند ماه شد و با از سرگیری بازی ها، هواداران در ورزشگاه ها حاضر نخواهند بود.

این اتفاق می تواند به سود رئال مادرید باشد. رئال که با دو امتیاز کمتر از بارسا تیم دوم جدول است، شش بازی خانگی و ۵ بازی دور از خانه را پیش رو دارد. از ۵ بازی دور از خانه، دو بازی در زمین بیلبائو و سوسیداد خواهد بود که همواره بازی های سخت و نفسگیری هستند.

در سه بازی اخیر در سن مامس، رئال تنها یک بار موفق به شکست بیلبائو شده است و امسال برابر رئال سوسیداد در جام حذفی ۴-۳ شکست خورد و یک حذف در خانه غم انگیز را تجربه کرد. سوسیداد از مدعیان جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شود و امسال بسیار خوش درخشیده است. بیلبائو نیز فصل جاری توانسته دو بار بارسا را در خانه شکست دهد و حریف بسیار خطرناکی برای رئال خواهد بود.

در بازی های خانگی نیز رئال یک بازی دشوار برابر والنسیا پیش رو دارد که قطعا برای کسب پیروزی دچار سختی زیادی خواهد شد ولی دیگر بازی های خانگی برابر ویارئال، ختافه، ایبار، مایورکا و آلاوس، قاعدتا نباید بازی های دشواری محسوب شوند.

با شروع مجدد لالیگا اولین بازی رئال برابر ایبار و در ورزشگاه دی استفانو خواهد بود. ورزشگاهی که میزبانی ۶ بازی خانگی کهکشانی ها را برعهده خواهد داشت چرا که برنائبو این روزها در دست بازسازی است. تاریخ این بازی هنوز نامشخص است.

رئال سپس در دومین بازی متوالی خانگی خود، میزبان والنسیا خواهد بود و سپس بازی دشوار برابر سوسیداد از راه می رسد. چهارمین بازی در دی استفانو برابر مایورکا خواهد بود و در ادامه، رئال باید به بارسلون برود تا مقابل اسپانیول قرار بگید.

در ششمین بازی، رئال میزبان ختافه است و سپس سن مامس میزبانی از رئال را برعهده خواهد داشت که بدون شک جدالی سخت مقابل بیلبائو خواهد بود. سپس بازی با آلاوس در مادرید، بازی با گرانادا در زمین این تیم، بازی در دی استفانو برابر ویارئال  و در نهایت هفته پایانی دیدار برابر لگانس در ال بوتارکه پایان بخش فصل رئال خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس