کد خبر 1074476
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
وزارت خزانه‌داری آمریکا نمایه

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد یک شرکت چینی را به بهانه ارتباط با ایران به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.

به گزارش مشرق، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد یک شرکت مستقر در چین را به بهانه ارتباط با شرکت هواپیمایی ماهان در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

بیشتر بخوانید:

رمزگشایی از تحرکات امریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا در این بیانیه اعلام کرده شرکت Shanghai Saint Logistics Limited مستقر در چین را به دلیل فعالیت به عنوان نماینده فروش شرکت ماهان‌ایر در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا گفته از سال ۲۰۱۸ این هفتمین نماینده فروش شرکت ماهان‌ایر است که توسط آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته است.

دولت آمریکا در راستای سیاست فشار علیه ایران شرکت ماهان‌ایر را به دلیل آنچه به ادعای این کشور ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوانده شده در فهرست تحرم‌ها قرار داده است.

«استیون منوشین»، وزیر امور خزانه‌داری آمریکا گفت: «ما برای هدف قرار دادن شرکت‌هایی که به ارتباط تجاری با ماهان‌ایر ادامه می‌دهند تردید نخواهیم کرد.»

آمریکا با متهم کردن شرکت هواپیمایی ماهان به انتقال نیرو به سوریه این شرکت را در فهرست تحریم‌ها قرار داده و کشورهای اروپایی را هم برای تحریم آن تحت فشار قرار می‌دهد.

در ماه‌های گذشته اسپانیا و ایتالیا دو کشوری بوده‌اند که به دلیل فشارهای آمریکا گفته‌اند پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان را لغو می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 2
    خخخخ لیبرال ها رو از خودتون میرانید؟!دست التماس دراز کرده بود،ای شیطان بزرگ و عمله هاش،بدبخت های بیچاره.پاینده ایران خداحافظ همگان.
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    2 0
    مشرق جون تسلیت میگم... چون قراره کشور دوست و برادرتون چین هم به کل تحریم بشه و انشالله نابود بشه مثل ایران که در اصل نابود شدیم با این نرخ نجومی کالاها و تورم روز افزون.... لعنت بر همتون شما کمونیست های کثافت خفاش خور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس