کد خبر 1074219
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
ابراهیم مهربان

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ما از اول گفته بودیم با انتخابی تیم ملی مشکلی نداریم، کسی هم انتخاب نشده و منطقی هم نیست که اکنون کشتی گیری ملی‌پوش باشد.

به گزارش مشرق، ابراهیم مهربان در پاسخ به این سوال که زمان از سرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام شده و کشتی از چه زمانی اجازه برپایی اردو را خواهد داشت؟، اظهار داشت: طبیعتا چنین تصمیماتی متاثر از نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا و هماهنگی وزارت ورزش است. فوتبال با کشتی متفاوت است و نمی‌شود این دو را با هم مقایسه کرد. کشتی ورزش کاملا درگیرانه هست و شاید تشخیص عزیزان این بوده که در مورد رشته‌های انفرادی چون کشتی با وسواس بیشتری نسبت به آغاز تمرینات تصمیم‌گیری کنند. نمی‌دانم دقیقا برای آغاز مسابقات فوتبال چه تاریخی را در نظر گرفته‌اند اما آن هم قطعاً بدون تماشاگر است. کشتی تفاوت‌های اساسی با سایر رشته‌های ورزشی دارد.

بیشتر بخوانید:

نصیری: قسم خورده بودم دور کشتی را خط بکشم

وی در مورد اینکه اگر اجازه آغاز تمرینات صادر شود، اردوی تیم های ملی کشتی استارت می خورد؟، تاکید کرد: اینکه چه تاریخی اردوها شروع شود و یا نشود و آیا برای تشکیل اردو اجازه دهند و یا ندهند، در حیطه اختیارات من به عنوان مربی تیم ملی نیست. اول باید اعلام شود که کشتی می‌تواند تمریناتش را شروع کند و بعد تصمیم مشترکی از سوی رئیس فدراسیون، مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی اتخاذ شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون چرخه انتخابی تیم ملی، گفت: چرخه انتخابی حواشی ندارد، تصمیمی است که گرفته شده و طبیعتاً هر چیزی که در ارتباط با آن لازم باشد، اعلام می‌شود. این بخش بسیار مهمی در روند انتخاب تیم ملی خواهد بود.

مهربان اضافه کرد: ما از اول گفته بودیم با انتخابی تیم ملی مشکلی نداریم. کسی هنوز انتخاب نشده، منطقی هم نیست درحالیکه 14-15 ماه تا المپیک زمان داریم کشتی‌گیری برای المپیک توکیو انتخاب شده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس