کد خبر 1074175
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
کشتی

عضو تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: قسم خورده بودم دور کشتی را برای همیشه خط بکشم اما با شرایط جدید با قدرت وارد رقابت می‌شوم.

به گزارش مشرق، میثم نصیری در مورد فعالیت های خیرخواهانه این روزهایش در استان زنجان اظهار داشت: چند وقت پیش رسول خادم و همراهانش برای توزیع بسته های معیشتی بین قشر ضعیف جامعه به زنجان آمده بودند، امیدوارم قسمت شود ما هم چند خیّر پیدا کنیم که تا جایی که از دستمان برمی آید باری از دوش مردم برداریم. شرایط خیلی بد و سختی شده، من که قهرمان ملی کشتی نیستم اما امیدوارم خودمان برای رسیدگی به نیازهای مردم کمپین درست کنیم.

بیشتر بخوانید:

چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی به تصویب رسید

وی در مورد اینکه امسال قرار است چرخه انتخابی تیم ملی در کشتی اجرایی شود، خاطرنشان کرد: قسم خورده بودم دور کشتی را برای همیشه خط بکشم. کسی می گفت دوباره کشتی بگیر، انگار به من فحش داده بود. به مسابقات آسیایی که نرفتم برایم خیلی سنگین تمام شد و شاید در کل دوران ورزشی ام اینقدر ناراحت نشده بودم. دلیلش هم شاید وضعیت جسمی ام پیش از انتخابی تیم ملی بود.

این کشتی گیر افزود: قبلا هم گفته بودم دچار عفونت گوش شده بودم و خیلی هم هزینه کردم و اذیت شدم. وضعیتم طوری شده بود که حتی راه نمی توانستم بروم و نمازم را هم ایستاده نمی خواندم. با این وجود که نتوانسته بودم ماه ها تمرین کنم، در جام تختی با سخت ترین قرعه کشتی گرفتم اما به من کم لطفی کردند. اصلا بحث من کشتی نبود، چون همیشه از آنهایی بودم از خود زنجان انتخابی گرفتم، مشکلم با انتخابی درون اردویی نبود و حرف زور را نمی توانستم قبول کنم.

نصیری تاکید کرد: با توجه به اینکه قرار است چرخه انتخابی تیم ملی اجرا شود، امسال با تمام قدرت می آیم. به این چرخه عادت دارم. حتی سالی که المپیک رفتم، در بازگشت از خود زنجان کشتی گرفتم. این بار هم وضعیت همان است، امیدوارم این چرخه دیگر تبصره نداشته باشد، آدم مطمئن باشد که وقتی در انتخابی تیم ملی نتیجه می گیرد، به حقش می رسد. من به خیلی چیزها اعتقاد دارم، دیدید که خودم از مسابقات جهانی 2018 کنار کشیدم چون هم آبرو دارم و هم اعتقاد. از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محسن کاوه مدیر تیم های ملی تشکر می کنم و امیدوارم که این چرخه به صورت قانونمند اجرایی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس