کد خبر 1073476
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

وردپرس به زبان ساده عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن می‏توانید اقدام به راه‏اندازی انواع گوناگونی از وبسایت نمایید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس از انعطاف بالایی برخوردار بوده و طراحی سایت وردپرس بسیار به‏صرفه همراه با قابلیتهای فراوانی می‏باشد. قیمت طراحی سایت در شرکتهای مختلف، متفاوت می‏باشد. هر شرکت براساس عوامل مختلفی هزینه و قیمت طراحی سایت را اعلام می‏کند. استخدام طراح سایت نیز می‏تواند به شما در طراحی بهتر سایت کمک کند.

مزایای طراحی سایت وردپرس

1- استفاده از این سیستم مدیریت محتوا راحت می باشد. اضافه کردن صفحات و پست‏های جدید، تصاویر و ... به سرعت انجام می شود.

2- دسترسی ساده ای دارد. وردپرس مبتنی بر مرورگر است و شما می تونید از هر کامپیوتری که به اینترنت متصل است، طراحی سایت وردپرس خود را مدیریت کنید.

3- سایت طراحی شده با وردپرس، کار موتورهای جستجو برای خواندن و فهرست محتوای سایت را راحت کرده است. هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی، توضیحات و عنوان جدا داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه سازی شود.

4- در وردپرس، شما تقریبا کنترل هر جنبه ای از سایت را دارید و می توانید به راحتی به روزرسانی‏های سایت را انجام دهید.

5- از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد، قابلیتهای وبلاگ نویسی هم به تناسب نیاز در وردپرس وجود دارد. راه اندازی اشتراک ایمیلRSS، قابلیت نظر دادن و بطور خودکار اضافه کردن آخرین پستهای وبلاگ به صفحات دیگر سایت مثل صفحه اصلی وب سایت، بسیار راحت و باعث ایجاد سایتی پویاتر می‏شود.

6- در طراحی سایت وردپرس به راحتی می‏توانید عملکرد سایت را با پلاگین‏ها و افزونه‏ها که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمتی منطقی دارند، بهبود بخشید. افزونه‌های وردپرس بیش از اندازه کاربردی شده اند و همگام با وردپرس بروزرسانی شده و شما در کار با آنها مشکلی پیدا نخواهید کرد.

7- با وردپرس هر فردی با حداقل اطلاعات فنی در زمینه برنامه نویسی می‌تواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خود را پیاده سازی کند.

انواع سایت هایی که با وردپرس میتوان طراحی کرد:

· وبلاگ یا سایت‌های شخصی

· سایت‌های آزانس خبری و اطلاع رسانی

· سایت‌های عکاسی و فوتوگرافی

· سایت‌های معرفی مشاغل و تبلیغاتی

· فروشگاه‌های آنلاین و خرده فروشی

· سایت‌های اجتماعی و انجمن و گروهی

· سایت‌های دانشگاهی و آموزشی

· و ده‌ها نوع سایت دیگر

بررسی عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

1- قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. امروزه دسته بندی سایتها بسیار متوع شده است. سایتهای خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایتهای دانلود، سایتهای برون سپاری پروژه و... هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

2- بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مدنظر قرار دهیم. رابط کاربری، تجربه کاربری، ریسپانسیو بودن طراحی و نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور و کاربر و... مواردی هستند که به دلیل زمان و انرژی که روی آنها گذاشته می‏شود در قیمت طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

3- تعداد نفرات و طراحانی که در طراحی و پیاده‏سازی سایت شرکت داشته و کار طراحی را برعهده گرفته‏اند نیز در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار می‏باشد. در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه طراحی و پیاده‏سازی سایت شما به‏کار گرفته است.

4- قیمت طراحی سایت به موارد بسیار زیادی وابسته می باشد، از کیفیت طراحی و جذابیت آن گرفته تا کیفیت کدنویسی و بهینه بودن الگوریتمها، همگی در قیمت تمام شده طراحی وبسایت تاثیر خواهد داشت.

5- در آخر نکته‏ای که بر قیمت‏گذاری از طرف برخی شرکتهای طراحی سایت موثر است، میزان بودجه و اهتمام کارفرما به طراحی سایت است.

بهترین ابزار برای معرفی توانایی‏هایی شما طراحی وبسایت شخصی است تا بتوانید به ساده‏ترین و ارزانترین شکل ممکن و به بطور خاص قابلیتها و سوابق کاری خود را به مخاطبان نمایش داده و کسب درآمد کنید. ایران سایت، آماده ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی در زمینه طراحی سایت وردپرس و ساخت صفحات وبسایت شخصی و حرفه ای شما می باشد. اطلاعات تماس در سایت www.iransite.com موجود می باشد. قیمت طراحی سایت در شرکت ایران سایت را می‏توان در یک بازه معقول و متوسط درنظرگرفت. ایران سایت در زمینه طراحی سایت وردپرس نیز فعالیت زیادی داشته است. طراحی وب سایت ویژگیهایی دارد که آن را نسبت به سایر مشاغل متمایزتر می‏کند. از این رو گروه طراحان ایران سایت برای تکمیل تیم طراحی خود تصمیم به استخدام طراح سایت و برنامه نویس حرفه ای کرده است تا با کمک بسیاری از افراد که طراحی سایت را شغلی خوب برای خود می‏دانند در این زمینه کار کنند. ایران سایت با استخدام طراح سایت گامی بسیار مهم برای کسب و کارها و تجارتهایی که مایل به داشتن سایت برای خود هستند، برداشته است.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس