تکلیف دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه‌های تحقق جهش تولید

گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی درباره راهکارهای جهش تولید عنوان شده که مطالعات نشان داده اطلاعات ارسالی به بانک جهانی برای تعیین رتبه ایران در گزارش کسب وکار، تا سال ۲۰۱۴ با واقعیت فاصله داشته است.

به گزارش مشرق، در پی نامگذاری سال جاری تحت عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری و ابلاغ اولویت‌های شعار سال از سوی رییس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ مجلس علیرغم شیوع ویروس کرونا با برگزاری جلسات متعدد با استفاده از فناوری دیجیتال دوسویه و در برخی موارد به صورت حضوری راهکارهای تحقق جهش تولید را با حضور وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه های مسئول و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید:

۹ راهبرد اصلی جهش تولید اعلام شد

اولویت «جهش تولید» با کدام صنعت است؟

براساس این گزارش راهکارهای جهش تولید در بخش‌های صنعت، فناوری اطلاعات، شرکت‌های دانش بنیان، معادن و صنایع معدنی، انرژی، کشاورزی، منابع طبیعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، مسکن و  حمل و نقل، توسعه روستایی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت و تدوین شد.

برای مشاهده متن کامل گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای جهش تولید اینجا کلیک کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    0 0
    بانک جهانی یکی از بازوهای آمریکا برای رصد اقتصاد جهانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس