کد خبر 1071878
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کاراته

قهرمان کاتای کشورمان گفت: من و سجاد گنج‌زاده افتخار می‌کنیم که به عنوان نمایندگان کاراته ایران در پویش شب‌های همدلی حضور داریم.

به گزارش مشرق، فرید حقیقی اظهار داشت: پس از دعوت از سوی سجاد گنج‌زاده در پویش شب‌های همدلی شرکت کردم. در این پویش 15 تن از نخبگان ورزش اسلامشهر دور یکدیگر جمع شده‌اند تا هر شب 2 هزار غذا میان نیازمندان توزیع کنند. کار اجرایی این پویش در مسجد امام موسی‌بن‌جعفر (ع) به سرپرستی آقای سید حسین موسوی و هیئت یا مهدی (عج) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون تکواندو به رزمایش مومنانه پیوست

وی افزود: این مجموعه کاملا ورزشی است. اگر خدا کمک کند و بتوانیم در تمام ماه مبارک رمضان 2 هزار غذای نیازمندان را تامین کنیم، در آینده برنامه‌های دیگری نیز خواهیم داشت. تا امروز هزینه‌های 20 شب تامین شده و به امید خدا با کمک خیرین برای 10 شب آخر نیز تامین هزینه خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد: من و سجاد گنج زده افتخار می‌کنیم به عنوان نمایندگان کاراته ایران در این پویش حضور داریم، البته در این چند شب میهمانان ویژه‌ای داشتیم که به این پویش پیوستند. امیدوارم شرایطی فراهم آید تا پس از ماه مبارک رمضان نیز ورزشکاران بتوانند در این گونه امور خیریه پیش‌قدم شوند.

منبع: فدراسیون کاراته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس