کد خبر 1071466
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
وقتی شیخ‌نشینان دست به دامان صهیونیست‌ها می‌شوند/ بازی تازه رژیم‌های عربی برای عادی‌سازی با تل‌آویو

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس در زمینه مقابله با شیوع کرونا خواستار اشتراک اطلاعات با تل‌آویو شده‌اند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، روزنامه صهیونیستی «معاریو » اعلام کرد که طی هفته‌های گذشته تعدادی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای کسب اطلاعات درباره چگونگی برخورد با شیوع ویروس کرونا، از تل‌آویو کمک خواسته‌اند.

طبق گزارش این روزنامه، بحرین به همراه تعداد دیگری از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از یک مرکز صهیونیستی در تل‌آویو برای مقابله با شیوع کرونا درخواست کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مخالفت حماس و جهاد اسلامی با از سرگیری مذاکرات

هفته گذشته سفیر امارات در سازمان ملل صراحتا اعلام کرد که این کشور آماده هرگونه همکاری با رژیم صهیونیستی در راستای ساخت واکسن کرونا است.

در همین راستا «مارک شاینار» خاخام صهیونیست که روابط گسترده‌ای با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس دارد اظهار داشت که رهبران کشورهای عربی خلیج فارس معتقدند که با استفاده از ثروت خود می‌توانند در کنار صهیونیست‌ها به ساخت واکسن کرونا برسند و درواقع این واکسن را فرصتی برای همکاری میان خود و تل‌آویو می‌بینند.

طی ماههای اخیر برخی کشورهای عربی روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را با دهن کجی آشکار به آرمانهای ملت فلسطین و با زیر پا گذاشتن اصول و حقوق مشروع ملت فلسطین و نادیده گرفتن هتاکی مستمر اشغالگران قدس به مقدسات اسلامی تشدید کرده اند که رژیمهای سعودی، امارات و بحرین در صدر کسانی هستند که برای عادی سازی روابط با این رژیم بی تابی می کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس